Behind Closed Doors - Closet Confidential 2

00:27 Susana Rodrigues 40 Comments

Last year I've posted about some of my favourite bloggers rooms, desks and closets, revealing what's going on behind their closed doors. I've posted photos of Susie Bubble's (Style Bubble) blogging desk, of Coco's (Coco's Tea Party) accessories and beauty products, of Ashley Heaton's closet, of Ale Garattoni's ("It Girls" Editor-in-Chief and fashion contributor to "Brazilian Vogue") makeup, bags and closet and Jen's (Mahalo Fashion) closet and accessories. To read the post just click here.
.
(O ano passado fiz um post sobre os quartos, as mesas de trabalho e os guarda roupa de algumas das minhas bloggers favoritas.Quis revelar-vos um pouco do que se passa por detrás das portas dos seus quartos/casas. Coloquei fotos da mesa de trabalho da Susie Bubble (do Blog Style Bubble), mostrei os acessórios e produtos de beleza da Coco (do Blog Coco's Tea Party), fotos do guarda roupa da Ashley Heaton, coloquei imagens da maquilhagem, malas e guarda roupa da Ale Garattoni (Directora do Site "It Girls" e colaboradora da "Vogue Brasileira") e por fim o guarda roupa e alguns acessórios da Jen (do Blog Mahalo Fashion). Para verem o post basta clicar aqui).
.
This year I'm going to reveal what's behind other famous bloggers closed doors, starting with Jamie, the writer of Jamie Wears Black. I love her style and her photos, and I'm completely "addicted" to her fabulous blog.
.
(Este ano vou revelar o que se passa por detrás das portas de mais alguns bloggers favoritos/famosos, começando pela Jamie, do Blog Jamie Wears Black. Eu adoro o estilo pessoal dela e também as suas fotos. Posso dizer que estou completamente "viciada" no Blog).

Photobucket
.
laptop (computador portátil)
Photobucket
.
accessories (acessórios)
Photobucket
.
fragrances and makeup (perfumes e maquilhagem)
Photobucket
.
bed (cama)
Photobucket
.
folders and mags (arquivos e revistas)
Photobucket
.
shoes (sapatos)
Photobucket
.
body and face products (produtos de corpo e cara)
Photobucket
.
mirror mirror on the wall... (espelho meu...)
Photobucket
.
closet (guarda roupa)
Photobucket
.
Sources/Fonte: Jaime's photos - modified by me (Fotos da Jaime - alteradas/modificadas por mim)

40 comentários:

G said...

she is cute and has cool photos also

Mimi said...

Love all of these photos! I love getting insight on people through photos and blogs like this!

xo

Alecca Rox said...

cool presentation! it's wonderfull to know a bit more about people whose words u read daily and what better way than their personal space. bed and closet are my favourite shots. x

(also very cool now ur blog is bilingual - i'll try to learn some portuese through it;))

i heart jaime! her aesthetic is classic and her blog is so insightful. great post!

janettaylor said...

Hi,

Great photos.
It's funny! Now, I have a same Moschino parfumes (Hippy Fizz and I love love), what I use... LOL!

xoxo: Janet

que gira ideia!!! Já tinha pensado fazer uma coisa assim com produtos de beleza ou guarda roupa!!!! Ainda faço isso com os sapatos :) Fantásticas Fotos

a. said...

She has style :) just like you hehe

La Couturier said...

i love jaime! :) great feature!

xoxo,
La C.

As fotos são fantásticas!!!
Adoro especialmente a cama e gostava muito de ter um closet assim.

Beijos
Kikas

Andy said...

yupyupyup i know her! she has her style ! and i love this. i'm kind of addicted to her blog too ;)
BUT! psssh. keep it as a secret! ahaha

-A.

Cate said...

Hi Su!
That first post was very interesting! This one is too, but I haven't read Jamie's blog yet, so the other post was more interesting for me because I knew Susie's, Coco's and Jen's blogs.
In this post, I love the picture of the fragrances and make-up.

And wow, I didn't know that Kate's favourite shoes were Mary Janes! I need to wear my Mary Janes more often :D

Love,
Cate

PinkBow said...

great post, i love seeing other people's space!

Mimi La Rose said...

A D O R E I

desafio no estaminé!!

Beijo

Awww I love her pictures, everything is so tasteful! This is a great idea to make posts like this! Thanks!!

Nesli

Sininho said...

:):) Muito fixe mesmo..as fotos são muito femininas..:) jinhos

A La Mode said...

ooooooh I love it!

aaahhhhhh Jaime, she's amazing isn't she

TEXTSTYLES said...

jaime's room is so neat
very clean and classic
love it
and that watch is beautiful.

great piece, love this post
let's have more

*bisous*

Cool concept! It's like peeking into someone's life.

penelope said...

Love her closet! And those editorials on her wall!

hanna said...

i LOVE jamie. thanks for doing this!!!

Sofia said...

Great closet ;) eu faço isso com o meu quarto, vou tirando fotos às coisas e quando compro algo novo tiro também uma foto, lol manias :P mas gostei do post, ja fui cuscar o blog da jamie eheh. Gostei imenso do teu, já está linkado.

xoxo

ChicLisboa said...

em português! boa!!! adoro o blog da jaime.!!!

Sofia said...

p.s acho q os comentários ficam c o meu login antigo do blogger, não consigo assinar c o wordpress no teu blog :(
xoxo

choogal

Bella said...

Yep, she's a doll!

xxx

Great pics! Kisses.

The Seeker said...

Hmmmm.... another blog for me to check.....
Cool conception this of your, great post.

xoxo

Rosanna said...

i love her blog!!!

xoxo
http://littlemissdressup.com

Miss Pu said...

Hey Su!
Também sou fã desse blog :)

beijoooo da miss pu

vício said...

acho que não estou no sitio certo!
procurava um blog e encontrei uma boutique... muito estranho!

Rita said...

Olá, é a primeira vez que visito o seu blog e devo dizer que adorei... Muita originalidade e bons posts. Parabéns.

Adorei a ideia e até tive umas para decorar o meu quarto... he he he

Se quiser visitar o meu cantinho... aryssu.blogs.sapo.pt

Amei...gostava de ter um closet assim!!:))
bjs
_malinha

Miss K. said...

gosto da ideia! adorei as fotos (a minha veia cusca não me deixa em paz...), e fico com a boa impressão de que não sou a única a invejar o closet! eu até tenho roupa num charriot em plena sala! shame on me!

Seu blog é ótimo! Lindo e cheio de fotos lindas. Parabéns!

Kira Fashion said...

Olá!!

Parabéns pelo novo domínio! Estou modificando agora mesmo o endereço. Legal que os textos tbm estejam em português. Mais gente pode compreender o site agora :)))

Lembro deste post! Maravilhoso!! Mil beijinhos e abraços,

Kira

Marta said...

Quero essa casa *.*

susana said...

e porque os closets são a paixão e o sonho de qualquer mulher1 obrigada pela pertilha!
beijinhos
su

Xris Falagil said...

Perdona no haber pasado antes por aqui, madre mia, me encantan todas tus fotos de moda, son preciosas!! además me parece muy original!!

Xris
;o)

melleceline said...

you have a talent to take pictures ! waouh ! and this dressing good inspirations :-) !
xx

I'm addicted to your blog lol can't stop commenting :)
Jamie is adorable.