The Stiletto Effect Loves...

14:21 Susana Rodrigues 24 Comments

I love fashion websites and blogs (especially about personal style), because they are a huge source of inspiration to me. Today I saw Rumi wearing this amazing Ungaro hoodie and I fell in love with it. Isn't it fabulous and extremely cool?
.
Eu adoro sites e blogs sobre moda (principalmente sobre estilo pessoal), porque são uma enorme fonte de inspiração. Hoje vi a Rumi com este fantástico casaco de capuz Ungaro e apaixonei-me por ele. Não é fabuloso e extremamente cool?
.
.
Sources/Fontes: style.com; ungaro.com

24 comentários:

Carlota said...

É lindo :)

é lindo mas eu querooooo o solllllllllllllllll e ele teima em não aparecer! quero o calor bahhhh

a. said...

It's absolutely gorgeous.
a.

Bri said...

ai o david eh lindo né? bjo

o casaco é bonito sim senhor... diferente e original

beijinhos********

márcia*

what a awesome hoodie :)

G said...

Love it!
Gaby

andrea muniz said...

Olá!Também adorei conhecer seu blog!!E esse casaco então?TUUUdo de bom !!!!Te espero lá no meu blog, seus comentários são super bem vindos!!
bjsssss

Mimi said...

Stunning!!!

xo

M. and O. said...

The next designers of fashion Olivia and Mariam, two teenagers who love Fashion, Designers and Photography, come on and see us :) it's juste the beginning but If you help us to be famous, you don't regret;)

Come On !
Xo

Has visto el ultimo post de Rumi?

Sanxeri said...

Ai que modelo feia, cruz credo.

Mas a roupa... quero!

Marie. said...

Não sei como não descobri o teu blog antes; it's gold!

Vou adicionar-te na minha listinha de must have.

Please watch me! Sou nova nestas "andanças" e é complicado para mim ter alguém a ler o que escrevo. Fiquei extremamente feliz por seres o meu primeiro comentário!

Obrigada,

Marie.

Vanilla said...

Oiii
Tudo bem?
Desde já queria agradecer a tua visita no meu blog =)
Espero que tenhas gostado de o visitar =)

O baton nº 2 é castanho é giro... eu gosto do outro fica nos labios um rosa mesmo fofo..


p.s- cliquei na tua pub =)

Bella said...

I definitely have some serious lust for the Ungaro hoodie! xxx

I LOVE Marion....she has such the face for film noir. Classic!

J. Smith said...

awesome hoodie.
vmag photos with ashley rock!

Catarina Motta said...

Giríssimo

Allie said...

This hoodie is amazing! By the way, I absolutely adore your header. Great blog.

pretty fierce!

Ungaro has fabulous collections! Hot hoodie!

I want that hoodie!

Lauren said...

That's a cool hoodie!

Gisela said...

amei e também vi a Rumi usando um :)