Almost a "2.55" - Quase uma "2.55"

16:02 Susana Rodrigues 42 Comments

.

.

.

.

.

Top - Armani Jeans, Shorts - Salsa, Stilettos - Zara, Ring - Gothic Store, Bag - ALDO, Nails - Chanel Le Vernis (Blue Satin 461)
Top - Armani Jeans, Calções - Salsa, Stilettos - Zara, Anél - Gothic Store, Mala - ALDO, Verniz - Chanel Le Vernis (Blue Satin 461)
.Thank you very much ALDO (US)
for this fabulous bag.
Quero agradecer à ALDO
(US) por me ter oferecido esta mala fabulosa.
.
Source/Fonte: My own photos; Fotos pessoais

42 comentários:

S* said...

Lindas pernas menina. Gosto da bolsa!!

Catarina Motta said...

É linda, quero uma igual :)

a. said...

What a gorgeous bag and you are right, it's so similar to a Chanel 2.55 :)
I've checked the link and I see the bag is on sale, so I guess I can't avoid buying one lol :P

Lucky girl!
xx

G said...

Love the bag and the colour too :) you lucky one, Aldo gives you free stuff :)
Envy here :P
Gaby

anacecilia said...

what a pretty purse! and shoes!

tina_mbc said...

I 'm like in love with you ring...! xx

Tiffany said...

great bag, love the color. and love your ring too!

DaisyChain said...

I love the tee! It's perfection

Diva said...

Miss,

a Menina bem pode dizer que este ano, e pelas minhas contas, já teve o direito a 4 "Natais" em diferentes momentos do ano. :P

Bisou

Mimi said...

Absolutely stunning bag!

xo

love it, lucky u ;)

Jessica said...

Thanks for the comment on my blog! :)

I really adore your bag!! I love that it's red and has quilting details and awesome ring!

Trixy said...

love it!

Sharon Rose said...

Hi there-a gorgeous bag for summer, love it in red!!

Olá, bem vinda ao blog.
Não, porque só estou a vender coisas minhas.
Só as lojas é que passam recibos.

Qrida estive com essa mala hoje nas mãos!! Vermelha e tudo!! :)))
A Aldo tem coisas fantásticas e quase que temos a ideia de a 2.55!!:))
bjs

Automnale. said...

i'm so jealous!! ;) love ur bagggg!!

Mariana said...

quanto custa essa mala na aldo?se nao é indiscriçao pk é que a aldo lhe ofereçeu???!!!

Mariana said...

nao tem nada que agradeçer,venho sempre ca,so que as vezes nao comento.perguntei so por curiosidade,que sortuda,so a mim nao me contactam lolll,eu n tenho sorte nenhuma nessas coisas

adorei a carteira

bj

Mariana said...

vou tentar tratar-te por tu lolll é que como nao costumo tratar as pessoas por tu as vezes esqueço.me mas nao ligues

bj e vou passando por ca como sempre ;)

a cor da mala fica maravilhosamente bem nesse outfit... gostei :)

beijinhos e bom fim de semana*****

márcia*

cma said...

that purse is fabulous
keep up the great posts with the perfect outfits!!


i really love your blog's originality and creativity!!

-cma
check out my blog @
cosmicaroline.blogspot.com

love d bag, red is my best color too...

Great outfit and what a fabulous bag! Love the color and I think most people couldn't tell it apart from a Chanel ;-)

Olá Su! :D
Obrigada por passar lá no Blog!!!
Adorei o seu tb. Beijos
Verônica

Great look! Love the pop of red.

IM said...

tambem tenho uma 2.55 da pull and bear! agora ha muitas por ai! :D*

oh i love your quilted bag! i have one but mines kind of lame. Thank you for commenting!!


<3ariel

The bag is beautiful! Love the color, adore the texture!
You've matched it beautifully!

xo
Sophie

Great bag! You're so right. It could pass as a close cousin of the 2.55, lucky girl! I'm green with envy!

I especially love the ring. Does "Gothic Store" have a website?

Such a cute bag and outfit!!

x!

ohh..so cool bag!!lovely outfit!!!!:D

http://toniafashiontour.blogspot.com/

folloe me if you want!!:D

Francie. said...

how lucky!

Zarna said...

really love that bag!

-zarna
http://zarnasrunway.blogspot.com

I LIKE THE COLOR!

In Vogue said...

Tão gira a mala! Também tenho uma inspirada na Chanel 2.55 mas é da Topshop :)

cute bag...but for me....the rings steals the show here....sheer genius!

A bolsa é linda!
Nice taste!

Stefani said...

I love your ring!

Flores Hayes said...

nice bag!

my roommate bought a panda bag!
She is just THRILLED with it and can’t put it down.
hkpanda.freetzi.com

vih said...

Gostei imenso do look*
beijos*