Christmas Just Came Early: Jimmy Choo Teams Up With H&M! - O Natal vai chegar mais cedo: a Jimmy Choo vai colaborar com a H&M!

00:00 Susana Rodrigues 14 Comments

.
Nothing like an insanely improbable collaboration, one that could only happen in our wildest dreams, to get us through Hump Day: Jimmy Choo and H&M are launching a collection of bags, shoes, and accessories for men and women and a clothing line, hitting stores November 14. That's right, we said Jimmy Choo. We have to stop for a second lest we get the vapors!
.
Nunca eu iria imaginar, nem nos meus sonhos mais loucos, que um dia a H&M iria colaborar com a Jimmy Choo, SIM eu disse Jimmy Choo!!! As marcas vão lançar uma colecção de malas, sapatos, acessórios tanto para homem como para senhora e uma linha de roupa. Dá para acreditar? As peças vão chegar às lojas dia 14 de Novembro e eu já me estou a ver numa fila de espera, dois dias antes da abertura da loja, para ter a certeza que compro tudo o que puder hehe :P
.

.
Source/Fonte: nymag
Photo/Foto: Courtesy of H&M; Cortesia da H&M

14 comentários:

Catarina Motta said...

Eu adoro a H&M, tem coisas giras "super trendy" e baratas e também adoro a Jimmy Choo (caríssima), por isso nem sei o que dizer :O as duas aliarem-se e fazerem roupas e acessórios em conjunto vai ser o céu na terra e a carteira vazia haha

anacecilia said...

wooooaw!
cant waittt!!

Aren't the beautiful! I couldn't definitely think of an outfit i've just bought to match those black ones, yum xxx

FrancoB. said...

cool, I rarely see collaborations between fashion labels.

triss said...

Grandes notícias! Vou apontar na agenda:-)

a. said...

wow this sounds great, I can't wait to buy some shoes!

V. said...

Ui que Blogue interessante!!!!

Fashion people :)


bjs

that's amazing that they are teaming up together!! i can't afford the prices of jimmy choo now, so hopefully when H&M has them I will be!!

p.s: ur blog is fantastic!!! i have one too u should check it out, and if u like I'd love to be blog affiliates with you!

http://www.hottheels.blogspot.com

Diva said...

Miss,

alguém sugeriu tirar um dia de férias e estou a pensar seriamente em tomar a mesma decisão ;)

Bisou

Mimi said...

I am so excited about this!!!

xo

amoramor said...

Hey darling, u have such a lovely blog hahaha
Amei amei, ja linkei :)

That's fantastic news! Jimmy Choo's are waaaay out of my budget, but I think I can purchase an H&M pair without a major guilt trip. I love the jeweled zebra print ones.

Linda foto!!!!!
bjs
Verônica

said...

São mesmo gorgeous!!
Grandes notícias!