Christian Louboutin's Winter 2009 Collection - Colecção Inverno 2009 de Christian Louboutin

08:23 Susana Rodrigues 19 Comments

Christian Louboutin's Winter 2009 Collection is already online. Bellow you can see my favourites, but if you also want to see the entire Collection, click here.
.
A Colecção de Inverno 2009 de Christian Louboutin já está disponível online. Podem ver as minhas escolhas abaixo. Para verem a Colecção toda, carreguem
aqui.
.

.

.

.

.

.
Source/Fonte: Christian Louboutin

19 comentários:

mjf said...

Olá!
Lindos...mas só para quem pode :=((

Beijocas

M said...

Adorei os Mamanouk!
Xoxo
M

Su said...

Os azuis são uma perdição! Mas eu quero um de cada sff!

és cruel comigo!!!!! sabes que eu adoro e não posso buaaaaaaaaaaaaa

freeteyme said...

I love the mamanouk!

i like sonia flat!

wow wow wow!!! i love louboutin!!! my favs from here are the Black "Mamanouk", Black "Bianca", & Pink "Lady Lynch". Great post!!

http://www.hottheels.blogspot.com

Diva said...

Mlle,

mande embrulhar tudo e mande entregar no meu blog ;P

Bisou

Estou enamorada por quase todos *.*

Imelda said...

Oh my, I love these shoes. Would love to have them all, except the animal printed ones... It's just not a good style for me.

Catarina Motta said...

Os "Moulage" são lindos.

Estou apaixonada pelos Lady Lynch!

i like "maggie" !!

Sabrina said...

AAAAAA i totally love the nitoinimoi...the blue one..OMG they are amazing!

Apaixonada...

queria poder comprar toooooodos!

Essa coleção ta de arrasar
;D

beijão

by: Beta Macedo

the "charme" booties are adorable and so chic

Vern P said...

CL's genious!

S* said...

Só me identifico com os Mamanouk. Os outros são demasiado extravagantes e altos para mim.

helen chose said...

o meu lado fútil pede todos!