Isn't he a cutie? - Digam lá se não é fofo?

19:52 Susana Rodrigues 7 Comments

I don't know about you, but I have this thing for Alexander Wang. Apart from being a brilliant designer, I mean I LOVE his collections, he is also very cute. Just look at his adorable smile!
In my opinion he must be thinking: "yeah I'm successful and I bloody rule. I know it and you know it too haha!"
I love you Alex.
.
Não sei qual é a vossa opinião, mas eu adoro o Alexander Wang. Para além de ser um excelente designer (eu ADORO todas as suas colecções) ele também é super amoroso e tem um sorriso adorável.
Na minha opinião ele deve estar a pensar:"ya pessoal eu sou um sucesso. Eu sei que sou e vocês também o sabem haha!"
Adoro-te Alex.
.
.
Image/Imagem: Portuguese Vogue; Vogue Portuguesa

7 comentários:

he's adorable (:
& i LOVE. HIS. LINE.

Yeah, he´s cute!
xx

Catarina Motta said...

Adoro as Colecções dele!

Miss Pu said...

he's the BEST!!!
vou ter um artigo meu publicado numa revista here in lx, acerca do "new grunge" and guess who i meant in there? Alex, of course! he's the best! he totally rules!

xxx

what a cutie and a great designer

ed hardy said...

The article is great.

I will return here often.

Thx. See U.

http://www.edhardybestbuy.com

ed hardy said...

The article is great.

I will return here often.

Thx. See U.

http://www.edhardybestbuy.com