Yves Saint Laurent International Giveaway - Passatempo Internacional Yves Saint Laurent

12:52 Susana Rodrigues 101 Comments

The Stiletto Effect and Yves Saint Laurent are Giving Away "La Laque" Long Lasting Nail Lacquer #35 (Tuxedo Grey). This colour is already out of stock, so maybe this will be the only way to get one!
To enter you just need to leave a comment and also become a The Stiletto Effect Follower. This Competion ends next Monday, September 21st (PST). Winner will be picked at random, so everybody has an equal chance to win. It's an international Give Away, so you all can enter!
.
O The Stiletto Effect e a Yves Saint Laurent estão a oferecer um verniz "La Laque" Long Lasting Nail Lacquer nº35 (Tuxedo Grey). Este verniz já está esgotado e esta pode ser a vossa única hipótese de conseguir um.
Para concorrer basta deixar um comentário e tornarem-se Seguidores do The Stiletto Effect. Este Passatempo termina na próxima Segunda-Feira, dia 21 de Setembro (Horário do Pacífico). A escolha do vencedor vai ser aleatória. Como o Passatempo é internacional todos podem participar!
.
.

101 comentários:

Now.I`m a The Stiletto Effect Follower¡¡¡¡¡It`s a pleasure¡
The gray colour is perfect or the new season for wearing it wiht my grey coat in tweed¡
xxx
DELIA

a. said...

Hi :D
I'm already following you :D I hope I win!

Alecca Rox said...

wicked giveaway! count me in;)

I'd love to own that nail polish. What a pretty color.

Suki said...

This is a stunning shade... I'm keeping my fingers crossed (and nails bare, just waiting for this perfect shade!)

And following...

S x

Marietta said...

Great, count me in!

The color is fabulous!!!!!So, I am going to be your follower! :)
Kisses

Mouthwash said...

oooh I would love to win this! Would be the highlight of my MONTH!

Good luck everyone!

Amber

ambersmouthwash.blogpot.com

enc said...

Thank you for letting me know personally about this contest! As you know, I'm just getting back into blogging after having taken a break, and I'm not up on all the news, or all the best contests! I'm grateful you sent me an e-mail.

Consider this my "entry" comment, and look for me in your list of "followers."

KIRAFASHION said...

Olá Su!

Quero concorrer ao prêmio! Amei o esmalte!!!
A encomenda vem de fora ou será enviado por vc mesma aqui do Brasil?
Por que ganhei uma giveaway e tive que pagar impostos para a retirada na receita...

anyway, coloco o meu nome no sorteio!!

Mil beijos,

Kira

Lizzie said...

I am already a follower!

This nailpolish is awesome!!

Lizzie said...

I am already a follower!

This nailpolish is awesome!!

Yazzy said...

I love yves saint laurentt :) & this shade is definitely the perfect shade for fall.

ines said...

O tom é fantástico!
Beijinhos!

Olaré!!! Esse verniz é a minha cara!!! :D Seguidora já sou :D só falta o verniz ser meu hihihihi

Meg said...

Great giveaway! I love ones that I have a chance to win!

Bella said...

Ahhh, so very cool! Hoping I have better luck this time! xxx

Tiffany said...

great giveaway! I'm a follower!

Allegra said...

I need!! def!

ooh yeah i'm in! i've never seen grey polish in my life but it looks like the perfect change from my usual black!

xx

awesome! Thanks for the opportunity. I'm a follower.

S* said...

Já sou seguidora... :) Bom passatempo!

Joana said...

Este blog está nos meu favoritos! :D
E este verniz giríssimo pode fazer parte da minha coleccção de vernizes :)

(usem antes este comment para não ficar o email no outro ;))

rachel said...

I'm following, and really nice blog! :)

Helen said...

thanks for the invite! =D

helen x

Marta said...

Gosto imenso da cor!

Blicious said...

OMG i am obsessed with nails!! pick me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Elle said...

so falta o verniz pq seguidora ja eu sou ;)

SARA SILVA said...

adorei, nao é uma cor q se veja muito
ja sou seguidora ;)

becca. said...

wow. gorgeous, love love love nail polish! XOXO

Teresinha said...

pic me pic me ;)) volta sempre

That color is fantastic!.
I'm follower Nº295!! :D
XoXo
Flavia M.

Susana said...

Olá!

Adorei a cor! Já sou seguidora.

Susana

Yet a follower...love the color <3

tina_mbc said...

That's a lovely prize!
Please consider me for the giveaway! :)

xxx

Catarina said...

Hello! Tb gostava de ganhar, mas caso contrário... it's ok, I'll continue loving this blog :D
Beijoooo***

Patricia S. said...

Adoro! Muito bem, grande passatempo, já estou a seguir o blogue e aqui está o comentário! Espero ter sorte;)
Beijo!

helen chose said...

nail polish is love

x

all i have to do is leave a comment? tight. hope i win :)

I am now a "the Stiletto Effect" follower!
Love the nail polish, it´s gorgeous and perfect for fall...

Christina said...

loove this color! I'm a fan :)

http://hauteandfauxie.blogspot.com/

X. said...

Obrigada pelo convite! Adorei o passatempo e, sobretudo, o verniz! A cor é fantástica e aposto que vai ficar lindamente nas minhas queridas unhas :D ahaha
Já sou seguidora :)

Isabel G. said...

Olá! Obrigada pela passagem pelo meu blog! Gosto imenso deste!!

BJS


www.fashionistasworld.blogspot.com

Crayon said...

halo :D

desde já obrigado por teres passado no meu blog ;P

Sou seguidora a partir de agora, com tantos seguidores e comentarios será impossivel agarrar o verniz, apesar de que adorava te-lo ;P, mas fica aqui a tentativa, espero que tambem possas ser seguidora do meu espaço ;D

Bjoquinhas ;)

Oh...dear me said...

I've been lurking for some time now, love your blog and also wondering when is your store opening?

clickTOhigh said...

the colour is amazing!! i follow the blog now :)

Seguidora!!!Beijinhos!

Aurela said...

Hello
I'm already following you :D I hope I win!

liebe Grüsse

Aurela

Olá! :)
Obrigada por me teres avisado sobre o passatempo!
Já sou seguidora...
Não costumo ter muita sorte nestas andanças, mas ainda tenho uma pequena esperança! Eheheh!
Beijo*

R. said...

Seguidora e a gostar de ser ;P
Beijo

yiqin; said...

Ah lovely!! I like the color.

bi-style said...

thanks for the comment. this is a great color and your blog is lovely I'm you follower now :)
Have a nice weekend!

Alina said...

Great, count me in!

Miss Carmo said...

Honey!Adooooro a cor!e estou farta de risqué,ahah

kiss

Pamela said...

hey thanks x let me participate!! i would love to have it!
xxxxxxxxxxx

janettaylor said...

Nice nail polish! I hope... :-)

I'm already following Ur blog, doll!

X♥X♥

Allegra said...

oh thanks for giving the chance.. :)

Ana Rita said...

Oh meu Deus! Que verniz lindo! Eu queroooo!

(Conheci agora este blog e já estou a segui-lo! ;))

Beijinhos!*

JustScarllet said...

Também sou seguidora e quero muito este verniz:)
Beijinho

I really hope I win, it's such a great colour x

Lillipops said...

A cor linda!
Já sou seguidora =)

Maria said...

Gostei de teu blog, vou passar a ser seguidora e claro gostava de ganhar o verniz.

Beijinho:)


Maria Cristo

Isabel said...

gostei mt do blog e ainda mais do verniz! acho que ia adorar essa cor

já estás nos meus favoritos ;)

Gianna said...

wow that´s so cool!
thanks

mel said...

nice idea!let's see

Dudi said...

I am following your blog :D i hope that i gotta chance to win this great nail polish (L)

Erinmarie said...

this looks really pretty! enter me :)

Bom, aqui estou eu a deixar o meu comentário :P Já tinha visitado o blog umas vezes, mas ainda não me tinha tornado seguidora. Agora que já sou, vou visitar com mais frequência :)

K said...

interesting color.. enter me! :)

Following you me too! :O))) Great color and great blog! It's a pleasure to discover it!

S.I.Q. said...

I am obsessed with grayish nail polishes!
So, I’m a follower of the stiletto effect now!

Thanks for posting it on my blog!

S.I.Q. said...

and i am the number 333 follower!!
love it!

Missy said...

thanks for the coment!!! now i'm a follower of your blog!!! maybe i'm lucky!! :)

kissess your blog is great!!!

Safiaa said...

I try my luck , count me in !

woow... perfect colour for me !!
I'm fallowing and not just because of this contest,, your blog is really really great.

deutrolige said...

I'm following you now:) I really like your style. And that grey colour is beautiful!

Love Anna

www.deutrolige.wordpress.com

Dasha said...

i love that color!!!!!!!Tnx for telling me about this:))..and yes,am a follower:)
Dasha
xxx

cool! thanks for stopping by my blog :)

Christiana said...

Love this giveaway! Count me in!

xo xo

Cleopatra said...

A cor é tão linda!!!
Vou tentar a minha sorte :P

Cleopatra said...

A cor é tão linda!!!
Vou tentar a minha sorte :P

Lizz said...

hiii thanks for commenting on my blog! consider me in the drawing please!

Lizz said...

hiiiii
thanks for coming to my blog! consider me please

Valencia Lia said...

Loving the color of this and I've been wanting YSL nail colors for so long !!!

Following your blog and I really adore your style awesome :)

Do check out my blog's 1st giveaway too <3

Mo said...

pick me pick me!

<3 mo

buttonsandbowsla.com

k. said...

thanks for leaving comment in my blog! i m in! the colour is cool!!!

AMO CINZA!!
Vou torcer para ganhá-lo!!!
Já sou sua seguidora = )
(I'm already following you!)
Beijos!

stjarna said...

Colour is really faboluos..as your blog!! Now i'm a The Stiletto Effect follower!!! :)

fuschiaaa said...

I always love Yves Saint Laurent's make up/cosmetics packaging. Am i too late to enter the competition?

ED said...

I love this colour!

Mónica Lice said...

Já sou seguidora!;-)

A ver se tenho sorte...

Beijinhos.

ooh such a fun color! and I'm now a follower!

Di said...

Oi Su, obrigado por este mimo.
Bjs e continua com o bom trabalho.

MsVeve said...

black nailpolish is ultimate rock chick. Loves.

Telishah said...

Love the color! Hope im not too late to be in the competition!
Thanks for leaving a comment (:

I'm now a follower of your blog ;)

Telishah said...

Love the color! Hope im not too late to be in the competition!
Thanks for leaving a comment (:

I'm now a follower of your blog ;)

Marie. said...

Aahhaha, gosto mesmo do verniz.

Following and waiting!*

OMG, i'm crazy about this color!!
I'm now a follower of your blog too, luv it.

Cybeel said...

Olá, quero ganhar este presentão. Já estou te seguindo.

Nome: Lívia Maciel
E-mail: contato@purpleinfashion.com

Conheça também: www.purpleinfashion.com e participe de nossas promoções.

Beijos

GotGame said...

gorgeous! Love the color! keep up the posts :)

That colour is divine!!
XOXOX
Libby
http://fashionconfectionairy.weebly.com