The Stiletto Effect and CHANEL International Giveaway - Passatempo Internacional The Stiletto Effect e CHANEL

22:30 Susana Rodrigues 200 Comments


.
To celebrate Halloween The Stiletto Effect and Chanel are GIVINGAWAY one "Chanel Le Vernis # 479 Kaleidoscope (Limited Edition)". Being a Limited Edition this colour is already out of stock, so maybe this will be the only way to get one!
To enter you just need to LEAVE A COMMENT AND ALSO BECOME A THE STILETTO EFFECT FOLLOWER. This Competion ends next Monday, November 2nd (PST) at midnight. The winner will be picked at random (through random.org) so everybody has an equal chance to win. It's an INTERNATIONAL GIVEAWAY, so you all can enter!
GOOD LUCK and have a spooky Halloween BOOOO!
.
Para celebrar o Dia das Bruxas o The Stiletto Effect e a Chanel estão a OFERECER um verniz "Chanel Le Vernis # 479 Kaleidoscope (Edição Limitada)". Sendo uma Edição Limitada esta cor já está esgotada, pelo que esta pode ser a vossa única hipótese de conseguir um!
Para concorrer basta DEIXAR UM COMENTÁRIO E TORNAREM-SE SEGUIDORES DO THE STILETTO EFFECT. Este Passatempo termina na próxima Segunda, dia 2 de Novembro à meia-noite (Horário do Pacífico). A escolha do vencedor vai ser aleatória (através do site random.org). Como o PASSATEMPO É INTERNACIONAL todos podem participar!
BOA SORTE e tenham um Dia das Bruxas assustador BOOOO!
.
.

200 comentários:

Cris Goiatá said...

HELLO???!!I'm Cris, I'm Brazilian.I'd like a verniz chanel and your blog is very chic!!Good things about fashion,importants coments...and I, very bad in english,hahaha!Sorry!!My blog is http://criscriacoisas.blogspot.com,come on,I'L LOVE YOUR VISIT!Kisses

Uauuuuuuu!!! Gostei!!! E como não há uma sem duas LOL Cá estou eu a tentar a sortinha! ;)

Oh boy, this would be a great color to add to my collection of nail polish.
It would really be nice to have a little bit of luck right now.
:)

Marta said...

Será desta? lol

Catarina said...

Também queroooo! A ver se é desta ;)
Bjs***

Constança said...

Bem não custa nada tentar :D

xoxo

Lori said...

holy crap not only am i a major fan of anything chanel but i freaking love that color!!

leydeeburd said...

Eu até passo a usar verniz!

Noi said...

i love the color and if there is anything thing in this world that will so persuade me to wear something other than red on my nails, why not have it be Chanel?

Also because Karl and i should be bffs for real.

great giveaway! I've been a follower for-ever :-)

Lillipops said...

A cor é linda!

So cool, and that color is fantastic, I'll be delighted to have it in my collection.
XoXo
Flavia.

http://bohohipster.blogspot.com

(already following ya!)

kelly said...

love it.>>!! count me in and wish me luck plzzz

Olivia said...

ooh, I've never owned any chanel makeup or, well, any chanel... looks like a beautiful colour.

esquilinho said...

Também quero um vernizito da Chanel!

Stjarna said...

OMG gorgeous colour!!!!!!!!!

Tany said...

Conta comigo!!Adoro essa cor!

Seems so nice, hope to win!
I love Chanel so much!

micas said...

once chanel....always chanel!

Su said...

Bem a côr do verniz é fantástica! Espero ter sorte :)
Beijinhos

Alix said...

Que cor linda linda! :)
Happy Halloween!

Shirin said...

Também quero! Adoro esta cor!

sara. said...

quero! quero!

Red_Nails said...

Cá estou eu a tentar a minha sorte...A cor é lindissima :D
Já agora aproveito para deixar os meus parabéns ao blog.

AM said...

Será que é desta....

Patricia S. said...

Lindo, lindo! Não me importava nada que fosse meu ;)
Quem sabe? Beijo

kirstyb said...

such a fantastic giveaway xxx

Adorei a cor, quero quero!!
bjs Su*

Ps- Já vi as tuas dicas no mini-saia :))

Artémis said...

Quero!!! Beijinhos

Eliana said...

Tentativa nº 1:)

Ola!! aqui estou eu com muita fe de ser a comtemplada com a oferta deste verniz :)

gi said...

I'm in :)

Marisa said...

Hello, acabei de te ver no blog da mini-saia, passei por cá e vim logo parar a um sorteio ;)
Vou passar a seguir-te..bjs
Marisa

JustScarllet said...

Aqui tou eu:)

pili said...

o sorteio é no dia do meu aniversário. será que me vai dar sorte?

Mafalda said...

presente!!!!:) a tentar a sorte:)*

Cor cereja said...

Uau! O verniz é lindo! O mais engraçado é que já o vi em pessoas na tv e nunca consegui encontrar um igual nas lojas.
É claro que quero concorrer!
Vou já tornar-se seguidora (e ver como é que isso se faz, lol)

Beijinhos

Bruna Melo said...

Vamos a ver se a sorte me calha!
Beijocas

tina_mbc said...

Oooh, another fab giveaway!
Please enter me! :)
xx

Babiaunica said...

Quero!

Susana said...

Que cor linda!

KIRAFASHION said...

Quero quero quero!
Coloca meu nome no sorteio!

Mil beijos,
amo o seu blog!

Sandra said...

Pode ser que tenha sorte...
beijinhos

Bella said...

I want!! I want!! I want!!

hocuspocus63025@hotmail.com
Bella


xxx

Happy Halloween babe! ;)

maketobeup said...

Ok, vou tentar a minha sorte... nunca se sabe!
Parabéns pela Loja e pelo Blog!

maketobeup said...

BOOOOO Será que é desta que aparece o comentário???? LOL

Vamos lá ver se tenho sorte...

Parabéns pelo Blog e pela Loja.

SONIA said...

A menina gosta!!!!!!!

Dylana said...

WOW! I love this versatile color! Such a fun color. I really was on the search for a new color, and I think this one is it!

I am following! Love your bog!

xoxo

colormenana.blogspot.com

Niki said...

Caí aqui de pára-quedas mas gostei muito do blog :) e porquê nao tentar tb a minha sorte? beijinhos*

Patrícia said...

Ahaha, nunca tiva nada Chanel... Parece-me muito bem começar por um fantástico verniz... ;)

Carrie said...

Oh give me one away :) ehehe

E assim descobri mais um blog com estilo!!! :)

Kiss kiss

Dudu said...

Fã assidua que tem por hábito não comentar, mas há sempre uma primeira vez..Ah estou mesmo a precisar de um verniz :-)

Eulália said...

Uma cor super fashion! Eu também quero ganhar!!!!

Xris Falagil said...

Pero que pedazo de regalo para el sorteo, desde luego que buena manera de celebrar Halloween, un regalo que será el terror, pero de las amigas ja, ja, ja, ja!!

Bss
Xris ;o)

Poupinhas said...

Que bom que era se me saísse o verniz :) Oh ser era :)
KissKiss

Muito giro, quero um! :-)

Anny said...

Também vou tentar a minha sorte.*

A cor do verniz é fenomenal! Também quero!

P.S. Obrigada pela visita :)

Jo@ocupada said...

Pick me, pick me!

:)*

Joana

Meg said...

Oooh! I want to win!

Laetitia said...

Sou super fã dos vernizes da Chanel. Simplesmente amo de paixão. Eentão esse, é de facto um must have!

Mary said...

Olá Susana,

Antes de mais queria agradecer o comentário que me deixou, obrigada *;*
Quanto ao passatempo, vamos lá como diz o ditado "quem não arrisca não petisca" acho que é assim lolol.
Beijinho enorme e desejo de um excelente fim de semana.

P.S: a partir de hoje seguirei atentamente o blog.

Rita Cunha said...

Oh meu deus!! Chanel....quero, quero

Bárbara Mendes said...

Já era seguidora assídua e quero muito o Le Vernis! :D

D.er N said...

Com a (pouca) sorte que tenho para concursos e afins... Será desta?!

o verniz é giríssimo! boa iniciativa! :)

Eliza said...

Esse é um tom fantástico de verniz, adoraria! :) Sigo o teu blog! <3

Diana said...

Vou tentar.

Great color. Love their polish and thats a very cool color:-

Rute said...

Uau, a cor é linda!

DramaGirl said...

Aqui estou eu a tentar a minha sorte! :D

Loverly! great blog...followed! :)

É lindo!! não tenho sorte nenhuma mas não custa tentar.. Gostei do blogue

Kella said...

Epá, sou pobre mas tenho bom gosto...e esse Channel até vinha a calhar...sempre contrastava na prateeira!

Cátia Gomes said...

Tentar a sorte não custa. Mas que a cor é linda, isso é.

Filipa said...

Tb querooo! A cor é linda!

Sasha said...

I want it! É a primeira vez que tento a sorte ;)

. said...

olá
obrigada pela visita ao meu blog, já o tenho visitado algumas vezes.
Não tinha reparado no passatempo, mas a cor do verniz é fabulosa.

Vou passar cá mais vezes, bons posts!*

SARA SILVA said...

seguidora ja eu sou, agora so falta ter esse fantastico verniz! ahah :D

alluretone said...

sweet, i love it when you guys do these!

Flea said...

Hope to win it!!! I now follow you! I'm flea from flea market!

cipereira said...

Era uma sorte se conseguisse! Mas só tentando...

Wow! What an amazing giveaway!
Eu quero o lndo Chanel!!!

great cooolor. eu keru!

paula'maria said...

Pode ser que o dia das bruxas seja um dia de sorte para mim :)

Melminho said...

Também quero! A ver se tenho sorte.

i, and thank you for commenting my blog :D I'd love a chance to win <3 Big hugs from Barbro

Maria Fatima said...

Eu quero !

i want it. So badly.

xoxo zola

Lady Bennett said...

É tão lindo!! Eu queroooo!

Obrigada por avisares ;)

Um grande beijinho!*

Lady B.

Neste passatempo quero participar
agora este blog vou sempre seguir
um verniz Chanel quero ganhar
pois para a "night" quero ir curtir

C- chique
H- hábil
A- adorável
N- nobre
E- encantador
L- luminoso


www.omeupequenoleaozinho.blogs.sapo.pt

Beijocas

Sylvia said...

I want this!!!!!! I'm following now!

Great blog & thanks for the comment!

♥ Sylvia
Eyeofthetigerphotography.blogspot.com

Trixy said...

I love that nail color!

cocorosa said...

ohhhhhh I hope I win :) :)

What a great giveaway. Thanks for the opportunity. I'm following you. Happy Halloween! Hope you have your costume ready!

trendydays said...

espero que desta vez tenha mais sorte :p

duckalicious said...

count me in! greetings from Slovenia :-)

keyskeys said...

so o teu blog tem giveaways destes :P EU QUERO CHANEEEEELLLL x)

Juliet said...

Omg, this is so amazing! I'd love to have a chance to win!

juliet xxx

Melmo said...

wow I want to win too ;) just followed you now. love your blog. extremely interesting topics!

B! said...

Espero conseguir ganhar!!

HAHA!
Uma corzinha que não devia ficar
mal nas minhas unhas =P
Bom Halloween =)

Miss G said...

Gostei da cor!

IM said...

sim, chanel é smp chanel! :)

beijinhooo*

Kiki said...

I would like to enter

janettaylor said...

I'm already following!

Gorgeous giveway...I'll hope!

XoXo

Vee said...

aaaah eu querooo!!!

vania said...

tb queor tentar a sorte.

Vania gomes

bjinhu*

Hello, I am a follower ;)

I would love a chance to win that polish!

xoxo

Kelly

Pink Couture said...

Thanks for the comment! I follow you ;) Kiss!

Kat said...

Ok cá estou eu a concorrer :)

Angela said...

OMG! I love this color! Hopefully i'm lucky enough!

e cá venho eu tentar a minha sorte tambem... lol

2nigirl said...

im a major fan of the Chanel foundation and hopefully i got the chance to win this nail varnish. I hope the luck will be with me... love your blog btw.

Penelope said...

LOVE Chanel's nail colors; I've got 3; which I use really often!:D Would love to get this toooo!:D

d said...

Tão giro! Bela oferta de natal para mim no mês de Novembro. LOOl

Sara said...

I'm glad I found another great blog to follow!

R. said...

Lancei os dados, agora espero um bom resultado ;D

Rita said...

costumo fazer umas visitinhas aqui ao blog, mas esta é a primeira vez que deixo comentário. Espero que dê sorte!
Parabens pelo blog e boa sorte para "stiletto effect store"

What a great giveaway! Thanks from a Canadian for being international! Excited to follow your blog!

joana said...

vá, o verniz é meu.

Catarina Motta said...

Olá! Espero ganhar desta vez (:

a. said...

count me in, pls, pls, pls, I love Chanel!

what a gorgeous color, I hope I win!

loira said...

Giro, giro, giro!! :) O blogue e o verniz!

silvia said...

Vamos tentar né? também quero!!! adorei o blog...cheio de promoções.

Susie Bubble said...

do I see glitter?

Kiki said...

Muitos parabéns pelo blog.
Já estamos ligadas :)

beijinhos

B! said...

Wow q ideia interessante! Gosto do verniz e o blogue está espectacular!
Vou ser seguidora com todo o prazer

Lizzie said...

omg sooo awesome!! I am a follower too :)

catarina24 said...

quem me dera mas n tnho sorte nestas coisas

Su M. said...

Era mesmo de um mimo destes que estava a precisar... to be a stiletto girl...
Parabéns pelo blog
Bjs

Hi Susanna, thank you ever so much for inviting me to enter, I am honored. I have already been a follower of your site for a while. However, I see the compitition is going to be fierce, but see this as my attempt to win it.
Have a lovely Sunday!
Colin.

jessicacakes said...

this. is. awesome!

I'm already a follower.

knit_tgz said...

Hi / Olá!

CL, said...

such a brilliant colour; i love it :) i really like your blog as well, X O X O

Hi from Paris!

Thanks for leaving a comment on my fashion blog! Your site looks cool. Fall fashions in Paris are black, studs, black... and yet some more.

Iole said...

I want it!please!!!!!!

michelle_ said...

hi there ! am new to your blog . and im very much enjoying it . basically reading all of ur older posts dear ..

keep up the great work .
i've followed you :)
hope you'll follow me back :D

glistersandblisters.blogspot.com

Lumy said...

Wow, I love this color (L)

thecatwears said...

uhu
amo suas promoções e adoooro o blog

um ótimo feriadão pra vc

;*

Me said...

Eu quero eu quero!!!

Xana said...

Nada melhor que fazer um comentário num blog super chic com umas unhas igualmente chiquíssimas ;)

The Seeker said...

LINDA, tudo bem??????
Sorry for being away, but I've followed every post, I just have too many bloggs to comment on all, as you know...
Mas já agora.... também quero o verniz... ;0)

Tudo de bom, take care and smile

Luv

xoxoxoxo

Ai,conheci teu blog e já amei!Saí lendo tudo e ainda me vem essa promoção!haha!Parabéééns pelo blog!!
;**

said...

CHANEL

yiqin; said...

OMG I WANT!

MagicWoman said...

Olá!

Bela iniciativa!

Espero ter sorte. Vinha mesmo a calhar um verniz engraçado!

KISS

ines said...

aqui estou eu! wish me luck!

beijinhos!

Hi, hope you have had a nice weekend! Thanks for the comment, there is more Chanel on my blog...a different one than we're used to.... ;)

@ MaisonChaplin.blogspot.com

Pippa Artus said...

Oh My Goodness...this is the BEST giveaway EVER!!!
I would love love love to have this :)

Leigh said...

That is such a fabulous color!! LOVE

Lydie said...

Obrigada pelo convite para visitar o teu blog! Gostei!

O La Vie en Rose tem todo gosto em te receber de novo por lá!

=)

*

vakkera_br said...

Amei a cor! O melhor este halloween.. Parabens pra blog, realmente muito bom pra inspirar nosso estilo! Abracos desde Mexico

Imelda said...

Hello!
Wow,I really hope that I win this nailpolish, because that color looks amazing!
Great giveaway!

xxx
Imelda

Elo said...

Também quero! :)

rebecca said...

hey there i hope i can still enter! im now following you on bloglovin! x

Cláudia said...

Adoro estas iniciativas!
Espero ter a sorte de ganhar um!:)
Bjs

Maria Ana said...

Já sou seguidora e aqui está o comentário*

Love it- so right now!

helen chose said...

pode ser que o haloween dê sorte! :'D
btw, o blog é o máximo.
XoXo, Helen

Emily said...

I really like to win. It is such a great present.

Greeting from germany, where it is rainy and cold ... Emily van der Hell

http://emily-van-der-hell.blogspot.com/

Ana'Space said...

Não custa nada tentar ;)

Texuga said...

Tambem quero :)

adoro a cor *.*

Lilee said...

nice blog! lol i don'y know if it has ended or not but i'll enter anyway! *follows*

Midnight Sun said...

i would love to have it! :)

That shade of nail polish is stunning.

GlamDistrict said...

A ver si hay suerte!!

Mau Feitio said...

Olá,
as botas que gostaste foram compradas na Seaside. Não há modelo igual ou parecido por lá, sao unicas. São espectaculares, com acabamentos espectaculares.

Beijo
Batom

Elisabete said...

E como não custa tentar a sorte, aqui estou :)
Adorei a cor.

marb said...

oh! i want that!!!

Nana said...

Espero que seja desta!!!!

Valerie said...

That color is insane!

thanks so much for letting me know about this giveaway!! hope i win!

rosie said...

THANKS for leaving a comment on my new blog!

and cross fingers! XD

lovely website, you have. ;-)

rosieishappy.blogspot.com

Sarah said...

love the colour, love the blog!!! xxxx

Francesca said...

hi! thanks for checking out our blog!

xoxo,
Francesca

lekisskiss.blogspot.com <-- two girls living in nyc and chicago blogging all things fashion!

Isabelle said...

I would love to be added!

love the color!

verseastyle said...

Hi! Thank you for checking out my blog... who wouldn't want to win!?! :) Count me IN!

O Meu Blog said...

Acho que ainda vou a tempo de participar tb. :)

I hope I win. I'm a follower on bloglovin' and twitter. =)

Maddy Rose said...

I would LOVE to win!
Please can I win? Haha X

JULIA said...

THIS IS MY ENTRY, thank you for bringing this to my attention, I am a follower and I hope I win! :)

Great blog and I love the disco shorts in the latter post, just bought a skirt exactly like those and you gave me some good ideas for outfits from your pictures.

Louisee x said...

thanks so much for coming by my blog :)

amazing blog, and what a great competition! that nail varnish looks gorgeous :).

xoxo

I WANT IT!!!!

xxx

Dithyramb said...

Ah! What a gorgeous color! I love it almost as much as I love stilettos.

Broken Doll said...

i didn't really understood ur comment b/c i'm french and even if i'm trying so hard, i don't speak english as well as you.
But thanks for visiting my site.
have a great day
love, A.

T.L said...

I am in :) :) <3 <3

Marla Singer said...

i've followed you!
such a beautiful color.. love it!

Dexter said...

My girlfriend would surely love it, I might be just in time for this :)

Cat said...

Eu quero :D

lauren said...

That Chanel color is stunning! love it!

Ohh this is a beautiful color!!!! i'm already following you :)

C said...

omg, that is a gorgeous color. following :D



http://alectonyx.etsy.com

Ashley said...

I dieeee for this color.

Emily said...

wow that color is absolutely gorgeous!!!!!
xx
neutraltuesday.blogspot.com

this color is absolutely gorgeous and perfect for this season!

loves it! :D

http://the-ensemble-project.blogspot.com/

seda said...

a chanel, a characteristic color, and one of this season's fave colors!