Dior Lady Rouge exclusive clip preview - Dior Lady Rouge video clip exclusivo

13:30 Susana Rodrigues 6 Comments


.
The Dior fashion house is pleased to announce that the second chapter of the Lady Dior saga will soon be launched on the Internet.
Marion Cotillard will return as Lady Rouge in a clip with the exclusive collaboration of Franz Ferdinand!
Dior invited me and my readers to preview the exclusive teaser.
I love the song and Marion has a beautiful voice, enjoy!
.
A Casa Dior tem o prazer de anúnciar que o segundo capítulo da saga Lady Dior será lançado brevemente na Internet.
Marion Cotillard voltará como Lady Rouge num video clip com a colaboração exclusiva dos Franz Ferdinand!
A Dior convidou-me a mim e aos meus leitores a ver em primeira mão este exclusivo.
Gosto muito da música e da voz da Marion, apreciem!
.
Clip: Courtesy of Dior / Cortesia da Dior

6 comentários:

Constança said...

Música para os meus ouvidos :)

x

Gon said...

Sim já não era sem tempo! Há séculos que já estou a espera do segundo!! Ai ai...

A música é linda :D
Beijinho Su!
www.dimogonda.blogspot.com

Vanessa. said...

Adoro, adoro, adoro :)

Marisa said...

Fantástica :) Gostei muito. ♥ Passa no meu blog de acessórios e bijuteria. Espero que gostes e voltes mais vezes. Bjinho e obrigada. ♥

freeteyme said...

loved it! Thanks for sharing!

Isabel G. said...

Gostei imenso! Voz bonita.

Bjs
Isabel