"The Golden Age"

01:48 Susana Rodrigues 16 Comments

.

.

The golden jewellery is here to stay! I don't know about you guys, but I totally love it. There's nothing like having lots of beautiful statement rings on my fingers. My favourites are the panther ones, the cow skull ring and also the gorgeous YSL rings (that we've already seen on Rumi's fingers). Do you think this will be the new trend? I do.
.
O dourado veio para ficar! Eu ando completamente obcecada por jóias douradas (em ouro ou a imitar) desde anéis, a colares ou pulseiras, quanto mais melhor. Adoro ter as mãos cheias de anéis deste género - com ou sem pedras, brilhantes ou pérolas - tanto faz!
As minhas peças favoritas são os anéis "pantera", o esqueleto de vaca e os fabulosos anéis YSL (que já vimos nos dedinhos da bela Rumi, mas lá está, esta menina tem tudo e mais alguma coisa)!
Quanto a vocês, acham que esta vai ser a nova tendência? Eu acho que sim.
.
Jewellery/Jóias: Yves Saint Laurent, Pippa Small, Delfina Delettrez, Chanel, Roberto Cavalli, Dannijo, Elizabeth and James, Rachel Leigh, Alkemie Jewelry, Cartier, Forever 21, Anita Ko, Kara by Kara Ross, David Tishbi, Accessorize, Mawi, Halleh, Sheila Fajl.

16 comentários:

WendyB said...

Statement rings have been going on for me for years!

love these rings!

and thx!

happy new year 2 u2!

FashionJazz said...

Wow I am in luv with all these rings!!!!! Stunning, I want!! : )

Vi said...

desde há uns anos para cá que abandonei as pratas para me dedicar só ao ouro...prata só se for em conjunto! ADORO!

Aurela said...

lovely!

amalie said...

i agree, i love golden jewelry! these rings are lovelyy

My mother passed on a deep love of massive jewelry to me at a young age. These are absolutely amazing- I'd love to wear them all together!

l'habitué said...

Amazing selection.

http://lhabitue.blogspot.com/

Melmo said...

i love statement rings. these are absolutely stunning! great choice :)

helenlouise said...

I want everything in this picture!!

G said...

girls are going crazy for the ysl rings

Arty said...

Love everything in the picture, and I really like your blog. It's great.

O anel com a pedra cor-de-rosa ADORO !!

a. said...

Great choices Su!

great picks

Pinkk Candy said...

Olá,
claro que acredito que o dourado vai voltar, a moda é cíclica, há uns anos só se usava dourado, depois começou a ser considerado pirosos, era ouro branco e platina, e curiosamente ainda no outro dia tinha pensado que o ouro amarelo haveria de voltar. Mas...eu não sei se consigo aderir, quem sabe, mas penso que não, é que não gosto mesmo nada de ver (antes gostava, lá nesses tempos). Eu até acho que não me deixo ir por 'modas'! Por isso logo se vê =)
Ah...Parabéns, tens um blogue muito giro!

XoXo

p.s: ando 'desesperada' à procura de um anel que goste! xD