GIVEAWAY: CHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE - PASSATEMPO: CHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE

22:19 Susana Rodrigues 171 Comments



To celebrate Valentine’s Day and to show you some love I’m givingaway a "CHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE" to one lucky winner. This colour is the new trend and perfect for spring. Who What Wear wrote: “That's right, the colour that's taking manicures by storm right now is subtler and more sophisticated that past polishes and is definitely one to start wearing now”. We have also seen it on the runway during Chanel Spring 2010 ready-to-wear.
To enter you just need to LEAVE A COMMENT AND FOLLOW MY BLOG (on the blog)!
This competition ends on Valentine’s Day at 11:59pm (PST). The winner will be picked at random (through random.org) so everybody has an equal chance to win. It’s an INTERNATIONAL GIVEAWAY, so you all can enter. GOOD LUCK!
Para celebrar o Dia de São Valentim estou a OFERECER umCHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE”. Esta cor é a nova tendência e perfeita para os dias de primavera. O site Who What Wear considera-a a cor do momento e pudemos apreciá-la, igualmente, durante o desfile da Chanel primavera 2010.
Para concorrer basta DEIXAR UM COMENTÁRIO NO MEU BLOGUE E SER MEU SEGUIDOR (no Blogue)!
Este passatempo termina no Dia de São Valentim às 11:59 da noite (Horário do Pacífico). O vencedor vai ser escolhido aleatóriamente (através do site random.org). Como o PASSATEMPO É INTERNACIONAL, todos podem concorrer. BOA SORTE!

171 comentários:

Le Blonde said...

Que passatempo fantástico! Quero muito esse verniz!!! Espero ser eu a ganhá-lo! :) bj

glimmerleblonde.blogspot.com

Donna Vitan said...

Shut up! I had just gone to the store to peruse the nail polish racks looking for a shade like this!

I would love it!

Boa! Adoro este verniz... E podemos concorrer mais do que uma vez?? Pode dar mais sorte

leydeeburd said...

Eu pintava as unhas com mais frequência com uma cor dessas :)

ora que bem que ficava esse vernizito com o meu novo estado de graça! beijinhos

Catanya said...

Great giveaway!
I am an old follower. XX

quero ganhar este verniz lindo.

Mnemósine said...

Eu quero!

Oh susana, susana. Vamos lá fazer muita força para eu ganhar esse vernizinho lindo que quero tanto. Tanto, tanto!

Pois diz que este verniz ficava lindamente nas minhas unhas, ai se ficava ;)
bjs

Ana Maria said...

Eu quero muito esse verniz. Já andei a pesquisar online mas está esgotado.
Adoro esta cor.
Bjnhs

Texuga said...

Ja corri o algarve a procura dele e nao encontro... Sera que vais ser tu a dar-me a alegria de o ter?

Bj

Constança said...

Excelente passatempo! Felizmente a minha mãe ofereceu-mo nos anos :)

Boa sorte a todos!

x

Midnight Sun said...

Eu tenho andado à procura dum gémeo desse, mas se ganhasse o original ficava bem mais contente! :D

Bombchell said...

omg i want it!!! oh & i already follow you blog, cool giveaway

SARA SILVA said...

Fantástico verniz, tenho lido bastante nos blogs sobre ele, por isso este passatempo é completamente do meu interesse, ahah :)

sobre o teu blog: já o sigo há algum tempo e admiro-te por já postares fotografias tuas a mostrar a cara, nos eventos sociais e isso, adoro o blog e acho que é de muito bom gosto e com conteúdos muito fashion e interessantes! continua assim ;) *

i would absolutely love this! I've been following your blog on bloglovin just recently..but o well ! keep up the great blog !

your fashion illustration neighbor, nicolexx

S. said...

Adorei o passatempo!! Adoro esse verniz!!!

;)

Catherine said...

Hi Susana,
Thanks for the note, and what a great color! I look forward to following your blog.

All the best,
Catherine

http://www.avenuejo.blogspot.com

RFSPblog said...

EU QUERO OFERECE-LO Á BFF!
PLEASE...
ahah

Lizzie said...

So beautiful, i love the color!

I am also a follower of your blog!
ecmorris(at)usc(dot)edu

mychau. said...

Great giveaway! I'm following with Google Friend Connect! Thanks!

J. Smith said...

I need that for my bff

a. said...

I want it so baddly, count me in :)

I hope I win :) I've been following since ever!

G said...

great color

Anonymous said...

Quero muito esse verniz e não o encontro em lado nenhum, espero ganhar :P
Gosto muito do teu blog!
Joana Mota Cruz

I heart nude, that's a pretty cool color, hope I win

want want want

Natasha said...

que bom! cor lindíssima, oportunidade fantástica :) bjinho*

Dudu said...

Mais uma a "lutar" por um verniz fantástcio.

E said...

Love it! ;)

michelle said...

awesome

I'm Hani. said...

Nice color :)

denise said...

oh awesome. i just subscribed to your blog on my rss reader <3

Lori said...

this color is gorgeous! thanks so much for doing these amazing giveaways

Mary said...
This comment has been removed by the author.
Vi said...

Que passatempo bommmm susana! bem um passatempo teu já ganhei (e que bem que sabe andar c o meu presentinho da shopbop!) agora esse verniz nas minhas unhas ficava um estrondo! hehe boa sorte para mim! ;)

Susana said...

esse verniz é lindo :)

esse verniz é lindo :)

Lili said...

Acho a cor linda linda!
:)

Eu adoro esta cor! Como ainda não consegui encontrá-lo à venda, comprei o cappuccino que é da risqué e tem um tom parecido e hoje pintei com ele mas o original...

Ashley Marie said...

ooooh, I want this so badly! I saw it on another post the other day and have been obsessing over owning it in the near future... I'm holding out til VDay and crossing my fingers!

love your blog

liz said...

For those of us who do our own manicures ...this is so exciting!

oh my gosh oh my gosh!!

--sarah

Monyta said...

This contest got me screaming !!!!! Chanel 505 that is sold out everywhere ??? YES I WANT !

You're amazing for doing this ! <3

My email: monyta.k@gmail.com

Kyle said...

Yay, pick me!

Ana Gomes said...

Olá Susana! Excelente Blog! =)

CL, said...

wow, brilliant colour! i would love to win it! good luck to everyone :)

kelly said...

i love nude colour polish!!
following xxx

Meg said...

What a great giveaway!

Marjorie said...

Aww - what a sweet giveaway :)
Love the blog
stop by some time xx

good luck all

Amie K said...

what a great idea! love this shade! xoxo

dish said...

<3 the color!!

you're the newest addition to my rss feed ;)

Anna said...

oh yes please!

bi-style said...

Oh yes, amazing nailpolish! I wanna win!!!!!

Filipa said...

Count me in! É tão lindooooo!

bjinhos :D***

esquilinho said...

Me wants it!

Cory said...

Cool, crossing my fingers for good luck!

Essa cor é tão suave... quero muito!

kishikiari said...

o verniz é giríssimo, então se for dado melhor ainda :D

maketobeup said...

Também quero a cor do momento! ;-)

trendydays said...

adorrooo esta cor ! :D


mary.
trendydays.blogspot.com

Eulália said...

Eu querooooo este verniz!!!!! Já ando de olho nele desde que o vi nas unhas da Helena da novela "Viver a vida", é lindoooooo!!!!!!

Ana said...

Será que é desta que tenho sorte?
Parabéns pelo blogue!
:)

Essência said...

Olá

Gostava muito de ganhar este verniz da chanel.

Só à pouco tempo descobri este blog e estou a adorar.

Paula

Patricia S. said...

Bem, espero ter sorte! O verniz é fantástico. Beijo

Anna-Maria said...

Winning this nail polish would be a dream come true! I think it has been sold out everywhere, so I've been thinking about some other options. If I got the real deal, I would be happy forever (or at least until the nail polish runs out heh)!:)

filipa said...

Não sei o que é preciso para ser certificada "seguidora", mas fica aqui a minha tentativa de ganhar o verniz. Beijo

Daniela said...

O KARL acha que PARTICULIÈRE vai-me ficar melhor do que o JADE!

Ana Filipa said...

Adoro essa cor! Adoro o teu blog e espero ter sorte :) Bj

I love this colour so much, I'm crossing my fingers.

Tatiana said...

acho a cor linda :)

Catarina said...

Espero ganhar o verniz, vai ficar lindo nas minhas unhas! Realmente é a cor perfeita para a primavera :)

Catarina said...

Espero ganhar o verniz, vai ficar lindo nas minhas unhas! Realmente é a cor perfeita para a primavera :)

Daniela Rocha said...

Susana não coloquei o meu último nome!

Daniela Rocha

"O KARL acha que PARTICULIÈRE vai-me ficar melhor do que o JADE!"

Daniela Rocha said...

Susana não coloquei o meu último nome!

Daniela Rocha

"O KARL acha que PARTICULIÈRE vai-me ficar melhor do que o JADE!"

Daniela Rocha

Marta said...

é lindo!

Juliet said...

I really hope I win!

juliet xxx

N. Real said...

Que tudo! Eu quero!

Su said...

Fogo!! Eu quero esse verniz!! É lindo mesmo.

Eri said...

Fabulous! I love this colour, hope to win!!!

Ana Rita said...

Eu quero participar! =D
Obrigada por esta oportunidade ^^

Estou a divulgar o passatempo lá no meu blog ;)

Beijinhos e boa sorte a todas!

Rita said...

Optimo passatempo!!
Anda tudo a procura desse verniz. Pessoalmente, gostava mais do Jade, mas este tambem é muito bonito

joana said...

eu também quero!
<3

A Dreamer said...

This is such a super-druper idea for a giveaway!
:p

Mateus Maria said...

Assim como o teu blog este verniz é simplesmente Fantástico!!
Tem que ser meu.

B! said...

Eu, eu, eu! Essa cor é linda!

AM said...

Mais uma a tentar...

Stargazer said...

This color is so beautiful ... I can see why it's taking manicurists by storm. I would love the opportunity to wear it as well. Besides, Chanel is SOOO my fave!!!
xoxo

i'm following you on bloglovin (:

this is such a beautiful color.

jamee.dyches@hotmail.com

Patrícia said...

QUERO!

Manuel said...

para mi chica

A said...

I want, Quero!

Sofia said...

tenho um da risque, mas não se compara ao "real deal", quero muito este da chanel!

F said...

Quem não tem blog mas acompanha através do Google Reader tabém conta? :D Adoro a cor e adoro Chanel.

niahh3 @ gmail

Anonymous said...

adoro o teu blogue e quero muito este verniz, espero ganhar. o teu blogue é o melhor blogue de moda português. :D parabéns

Anonymous said...

oooops chamo-me Carolina Machado

GingerWoman said...

Esta cor é o máximo!!! :)

KIRAFASHION said...

Susana!
Será que terei sorte novamente desta vez? É mesmo difícil, mas não custa nada tentar...
coloca meu nome no sorteio ;)

kira aderne
www.kirafashion.com.br

Style&Stuff said...

A ver se sou eu a sortuda!! =)

kiss*

este verniz TEM de ser meu! Não dá pra viciar esse random.org??? bad luck bah
Beijooooo
keep up with the good work

Mary

Ana Sousa said...

Adoro esse verniz :)

jules said...

Awesome giveaway!

Jayme said...

Great idea for the give way it's such a perfect color! I'm also going to link you on my blog! Great job on getting your blog out there!

amalie said...

ooo i so want that color. it's gorgeouuss!

~kristie~ said...

love the color and following!

lori ke said...

This is such a lovely color to wear. :)

-Lori Ke
lori.in.versailles@gmail.com

Catarina said...

A ver se é desta, ainda não conseguir ganhar nenhum giveaway! Beijinhos!
PS - A minha banda toca dia 26 de Fevereiro em Benavente, no side B Bar. Aparece! Mais info no nosso myspace (www.myspace.com/killbutton)

paula'maria said...

adoro ;)

i was trying to find the cheaper version of this colour:)
wooow...i would love to win this Chanel treasure so much!!!

following:P

franovadanny@seznam.cz

Sasha said...

Quero tantoooooooooo!

the perfect dolor! :O
wish I have good luck
xx
Lia

Eveline said...

Vamos la tentar a sorte! =)

i want it so badly *.*

Anonymous said...

Que São Valentim esteja comigo na hora do sorteio!!
Susana, adoro o teu blogue, visito-o diariamente. beijinhos

R. said...

Adoro o blog :) e também adoro o verniz!

InnyVinny said...

Ooh! Count me in!!

Lola said...

i deserve it.

jeneneng said...

i love it!

piccolina said...

vamos lá ver a minha sorte!
Gosto muito do verniz

Helena Otto said...

quero! quero!! =)

gorgeous color! me want it=D

-Kristina

Lillipops said...

Ando à procura desse veniz e não o encontro em lado nenhum =s
A cor é tão linda!!!
Sou tua seguidora =)

OH EM GEE! Love the color! Perfect for Spring time and I have the perfect outfit for it....Can't wait=]

Bianca said...

i love love the colour! great for spring!


bianca
hit-play@hotmail.com

i would love this very much!

Mj said...

ohh I have seen this colour around a bit, it actually does remind me of stormy clouds.
its a must have.

duckalicious said...

count me in! (I'm already your follower.)

N said...

Está comentado. Amo tanto o Particulière. Só o nome...

Lu said...

Olá. Sou seguidora! Esse verniz tem uma cor linda :)
lucianita[@]sapo[.]pt

such a great giveaway! I'm a follower!

Anonymous said...

I live in Norway, and Im a HUGE fan of your blog! That nail polish would be perfect for my nails, here in cold Norway!

R said...

Seria a melhor prenda para este São Valentim! *.*

Anonymous said...

It's sold out in every counter I went! I would love to be the lucky winner!

peyton.yit@gmail.com

Imelda said...

Love this color! I hope I win :)

Mia said...

I would really like to win this for me and my best friend, we have been looking for this for ages!

Bex said...

OOH COOL!!! LOVE THE COLOUR! GREAT PIX BTW!
XX

WWW.THESTYLINGBEE.BLOGSPOT.COM
WWW.THESTYLINGBEE.BLOGSPOT.COM
WWW.THESTYLINGBEE.BLOGSPOT.COM

Jéssica said...

wow! lindo! espero ganhar :)

OMGGG i want this nail polish sooo bad its already sold out everywhere where i live


http://fashiontadpole.blogspot.com

http://fashiontadpole.blogspot.com

http://fashiontadpole.blogspot.com

Damsels said...

oh my god !!! oh. my .god .

i love this nail color icant even belive you have such a great giveaway .. hopefully i have a chance

i follow on bloglovin and google connect
weweredamsels@gmail.com

Kella said...

Ora aí está um passatempo que vale a pena!Venha daí esse verniz!

Minor said...

I would love a shade like so, classic Chanel does it so RIGHT!

Valeria

Sara said...

Let's give it a go...
Will keep an eye on you ;)
s

Never won any of your giveaways, hope this time I get some luck because that color is perfection!

Rose said...

hey i'm a new follower. please enter me!! would love to win this xx

Vali said...

ohh count me in :) I would love to add this colour to my collection

my e-mail : pink_sheepy (at) hotmail (dot) com

PUNKIE said...

this nail polish shade it's amazing! I hope to win!
oh... and I was following your blog since many months ago :D

ROBINE said...

Amazing give away.
I follow you by bloglovin :D

xx robine

Felícia said...

Também não consigo encontrar este verniz em lado nenhum, espero ganhar!

Miguel said...

me me me

Ana said...

estou a cruzar os dedos de uma mão enquanto escrevo com a outra.

Ana Rodrigues

keyskeys said...

e eu estou a participar mais uma vez num dos maravilhosos e generosos concursos que a susana nos traz x)

Cátia said...

a cor é linda
Cátia Ferreira

Rute said...

Verniz lindo, ficaria a matar nas minhas unhitas! :D

amalie said...

i looove this color - i want !

Zel said...

would love to win it!

Manu said...

Olá Susana.

Sigo o teu blog diariamente.
Adoro-o!

Adoro ainda mais este passatempo!
Espero ter a sorte de ganhar o "verniz do momento"!
Bjus, Manu.

caity said...

omygosh please pick me! i loooove chanel nail varnish its soo good :)

love your blog its soo cool- i love the vanessa bruno post!

xx

Bianca said...

El color es fantastico! Chanel siempre tiene los mejores colores :)))

bem eu também quero tentar a minha sorte, aqui fica o meu comentário =D

eu quero eu quero... será que é desta que vou ter sorte? ufaaa

beijinhos***

márcia*

Moni said...

Dream shade, makes me want to have Cafe Mocha.

soniaryder said...

Adoro esta cor!!! Fica bem com tudo.... Está mesmo a fazer-me falta!!???:) O teu blog está super... Xoxo

PerryPie said...

I'm a new follower from Blogger.

londonook@gmail.com

Larissa said...

aai, quero muito ganhaar!

laliii__x@hotmail.com

Alecca Rox said...

this is gorgeous!!
i am following;)

Dudis said...

Olá, parece que ainda vim a tempo, que lindo que é, adorava ganhar, assim como todas, lol.
Já sou seguidora, boa sorte para todas, bjos doces

Olá!

Estou a seguir este blog!
Conta comigo para este sorteio!

Beijinhos :)

v.felix said...

gostava tanto de ser eu a ganhar!!! esta cor é linda!!!
adoro vir ao teu blog ver as novidades, beijinhos!!

Ana said...

Adoro a cor!