I'm addicted to Glee, are you? - Estou viciada na Glee e vocês?

20:06 Susana Rodrigues 14 Comments

.
I'm completely addicted to Glee, the American Musical comedy-drama TV series that airs on Fox. Glee focuses on a high school show choir also know as Glee Club.
I've never missed one single episode (call me crazy) but the show is so full of rhythm and music that I just love it. I sing, I dance and it also made me enjoy a few songs that I didn't like before! Haha how cheesy is that?! Do you guys like Glee too?
If you don't know this TV show just watch the video bellow. I've written the lyrics if you want to sing ;)
.
Estou completamente viciada na série televisiva Glee que em Portugal passa na Fox Life. Para quem não conhece, a história tem lugar numa escola e gira em torno de um clube de música e dança, chamado Glee.
Nunca perdi um episódio e se não puder ver na altura ponho a gravar lol ao ponto a que eu cheguei hehe.
O que me atrai tanto nesta série perguntam vocês? Bem... tem música, dança, faz-me cantar, rir, sorrir e até me fez gostar de algumas músicas mais comerciais que não são nada o meu estilo; mas basta-me ouvir as mesmas na série e passo a gostar lol.
Se não conhecem a série vejam o video e cantem se vos apetecer, pois eu escrevi a letra. Se já conhecem a série contem coisas... gostam? Sim, não?
.

.
Don't Stop Believin’


"Just a small town girl
Livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere
Just a city boy, born and raised in South Detroit
He took the midnight train goin' anywhere

A singer in a smoky room

The smell of wine and cheap perfume
For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on



Strangers waiting
Up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Street lights, people
Living just to find emotion
Hiding somewhere in the night



Working hard to get my fill,
Everybody wants a thrill
Payin' anything to roll the dice
Just one more time



Some will win, some will lose
Some are born to sing the blues
And now the movie never ends
It goes on and on and on and on



Don't stop believin’
Hold on to that feelin'
Street light, people
(repeat)



Don't stop!"

Via: youtube

14 comentários:

Neikko said...

É impossivel nao gostar desta serie +.+

S. said...

Já vi os episódios todos da série, amei, fiquei completamente viciada ;)

Dudu said...

Idem, adoro, sou das que poem a gravar :-)

said...

Eu também! Gosto imenso. Ainda no outro dia deram uma "maratona" de glee. Não sai do sofá :P

xoxo

keyskeys said...

eu estou ! x) mas acho que eles aproveitam mal cada episódio :/

Constança said...

Não és a única! Sou fã! Não perco um único episódio, ponho-os a gravar... e não me importo de ver o mesmo episódio várias vezes! E é uma pena que tenham interrompido a série por causa do American Idol, ter que esperar até Abril é uma tortura... lol

x

AH said...

i love glee!

Gon said...

Ai Su, eu tbm adorooo and never missed an episodeee ahhahah! Alias esta música é a minha favoritaa!


Beijinho,
Gon

Juliet said...

I haven't seen it ever. But I'm a more Super Natural kind a girl.

juliet xxx

Filipa said...

Eu estou de tal forma viciada que já vi os episódios todos que passaram nos EUA. São as maravilhas da Internet.... :)

Cátia said...

adoro a série!

I love Glee! Best show on TV right now!

amo Glee +.+

I love GLEE :D