CHANEL "ROUGE COCO" INTERNATIONAL GIVEAWAY - CHANEL "ROUGE COCO" PASSATEMPO INTERNACIONAL

20:06 Susana Rodrigues 262 Comments

To celebrate Spring I’m givingaway a CHANEL "ROUGE COCO" LIPSTICK "05 MADEMOISELLE" to one lucky winner. This collection has a palette of amazing and beautiful colours, but I'm givingaway the same colour Vanessa Paradis has on her lips, the already sold out and perfect for spring "05 Mademoiselle".

To enter you just need to LEAVE A COMMENT AND FOLLOW MY BLOG (ON THE BLOG).Twitter and Facebook do not count alone (you must be following on the Blog).
This competition ends next Sunday, April 4th, at 11:59pm (PST). The winner will be picked at random (through random.org) so everybody has an equal chance to win. It’s an INTERNATIONAL GIVEAWAY, so you all can enter. GOOD LUCK!
Para celebrar a Primavera estou a oferecer um BATOM CHANEL "ROUGE COCO" LIPSTICK "05 MADEMOISELLE". Esta colecção tem uma gama de cores lindíssimas, mas eu estou a oferecer a mesma cor que Vanessa Paradis está a usar, o já esgotado e perfeito para a Primavera "05 Mademoiselle".
Para concorrer basta DEIXAR UM COMENTÁRIO NESTE POST E SER SEGUIDOR DO MEU BLOGUE (NO PRÓPRIO BLOGUE). Ser seguidor apenas no Twitter ou Facebook não conta (têm que seguir no blogue). É fácil basta carregar onde diz Follow.
Este passatempo termina no próximo Domingo dia 4, às 11:59 da noite (Horário do Pacífico). O vencedor vai ser escolhido aleatóriamente (através do site random.org). Como o PASSATEMPO É INTERNACIONAL, todos podem concorrer. BOA SORTE!

262 comentários:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 262   Newer›   Newest»
Caitlin said...

How beautiful! I am already following, so yay!

Mi said...

Aiiii que ele é tão lindo! Eu quero xD
kiss

♥ Guida said...

Olha quem é a magana, a Vanessa! Pois claro que alinho nisto, quero um Rouge Coco igual ao dela!


Beijinho

Ana said...

Gostava muito de ganhar. =)

D said...

Era mesmo essa cor que andava a aprocura. Adoro. Paulina Oliveira

What a great prize, to get to look like Vanessa Paradis ;-)

ADCAMRO said...

Moi, j'aimerai avoir le Mademoiselle 5, juste pour continuer à embrasser la vie en rose! Voilà! ; x

Vi said...

ohh então eu e a Paradis partilhamos o mesmo nome, logo podemos perfeitamente partilhar o mesmo batôn! (já que johnny deep só há um!)
óptimo passatempo xoxo

Tinha falado disso há pouco tempo com a nossa querida Diva. Queria tanto. Seguidora já eu sou :P

Beijinhos*

leydeeburd said...

Os meus lábios precisam de côr e carinho :)

Midnight Sun said...

Lá vou eu tentar a minha sorte.

S. said...

Love the color,love chanel!

natalie said...

Oh, what a pretty colour! I'm a follower! :)

Elo said...

Também quero! ;)

Monica said...

Que gira a cor! Quero um p'ra mim :)

A dreamer. said...

I think the ad' is so beautiful, as it is Vanessa!
It makes you feel like we all should be: a beautiful woman.
Too bad not all of us have the chance to have it.

But we can still dream :p

gi said...

follow the leader!!! ehehehe
já está :) bjinhos do AlémTejo

Le Blonde said...

Aqui temos um belo passatempo que eu espero ganhar... Ainda hoje estive a olhar para esses batons no expositor Chanel!

Continua com estes passatempos fantásticos! :)

glimmerleblonde.blogspot.com

ana s. said...

Quero muito, quero muito! :D A Vanessa está linda nessa campanha, que inveja! :)

beijinhos*

Anna said...

I hope I win this lipstick, it's so beautiful :) and I love Vanessa too :)

Zel said...

Ah, love this!

Mnemósine said...

Eu quero!

B! said...

eu, eu, eu!

Bella said...

Chanel!!!! Enough said. ;) xxx

Lumy said...

I'd like to enter!! :)

sempis said...

Follower!!! I want one!!!

Dana said...

I love it, fingers crossed :)
I'll anounce your giveaway on my twitter account :)

Xoxo,

Dana at Deco Love

Não custa tentar.. é lindo..

liz said...

beautiful offer ...amazing color! Thank you.

Lola said...

me wants, me needs. :)

cocorosa said...

love love want want :) and I'm following you on bloglovin'

CITRAG said...

Também alinho no passatempo. Espero ter sorte ;)

Style&Stuff said...

Era tão bom ter uma rajada de sorte... eu quero!

Kiss*

Cátia said...

Oias!

Essa colecção é magnifica =D

Já estive a namorar alguns desses batons em algumas lojas. Aí!

Cinética said...

Amazing!
Quero muito um para mim.

Xo xo*

Marcella said...

What a fabulous giveaway! Thanks for letting me know, I'm following now :)

Pepa Xavier said...

ahh neste vou participar, adoro a cor! beijo

Ia ser uma das minhas próximas compras, assim espero para ver se tenho sorte!

Obrigada pela oportunidade querida Susana!

Beijinhos *

Maria said...

Adorooooo essa cor

AH said...

great giveaway! already following:)

Cindy said...

já me tornei seguidora. espero q a sorte de principiante me ajude a ganhar :) kiss*

Dudis said...

Olá, eu já sou seguidora do blogue à algum tempo e quero participar, até porque o batom é lindo.
dudis1@sapo.pt
bjos doces

J. Smith said...

count me in (my gf will love it)

a. said...

I want it baddly

Rita said...

wow

Marla said...

what a beautiful color
hope I win ^-^

Hi,

Muito obrigada por teres deixado o aviso sobre o concurso no meu blog=)...mas esta semana comprei o "mademoiselle" fica lindo nos lábios. Por isso vou deixar que outras leitoras possam ganhar o batom
Meninas concorram todas.
Continua a visitar o meu blog:p
http://pinupyouvesaid.blogspot.com

Kisses From This Pin Up

STYLEEZTA said...

I am a new follower

Thanks for your email :D

Yay! I'm a follower! Random org pic meeeeeee! hahahahah
Kisses Susana!

Melissa

Carla said...

quero ganhar!

R. said...

Oh, que lindo que é :( I want it badly!

Strawberry said...

me moi

Castanhinha said...

adoro a cor e já era seguidora deste blog fantástico.
obrigada pelos passatempos maravilhosos :)

Felícia said...

és a maior, sempre com passatempos do melhor :D

Ena!! Como é bom sermos mulheres! o meu namorado inveja-me tudo o que posso fazer a mais q ele ;)
www.fashionmarketslove.blogspot.com

Marta V. M.

Mimi La Rose said...

ola minha querida :)
sabes que adoro maquilhagem, é o meu mundo!!

tinha de participar :)

Lizzie said...

OMG I would LOVE to win this!! I am a follower :)
ecmorris(at)usc(dot)edu

FFWD said...

I never thought that the lipstick is for me. I was a lip gloss type. Until I saw this new lipstick of Chanel no 05. It's perfect. I'd love to have it.

Dudu said...

Os meus lábios estão ansiosos por este batom. Boa sorte a todas mas que o Rouge Coco venha cá para casa :))

trendydays said...

love love love love love it ! :D

Já sou uma "old follower" ;p


mary.
http://trendydays.blogspot.com

AM said...

eu queria....

Anonymous said...

just loving it.

starrystarryalicia@hotmail.com

Ana Gomes said...

Vamos lá ver se é a mim que sai.. =)

Adoro a publicidade e quero o batom já! :)*

Que giro, é a 1ª vez que participo nestas andaças!

Lu said...
This comment has been removed by the author.
Meg said...

Great giveaway!

puddingandpiefashion(at)gmail(dot)com

Lauren said...

Looks lovely!

kelly said...

Rouge and chanel, all girls love!
following already!

xxx

Ok!GoNamie said...

J'adore Vanessa Paradis. She has class, elegance and that true Parisian flair! I love Chanel cosmetics, perfume and clothes! This color seems like the perfect hue of red for me! Love your blog! :)

aka Procne said...

I'm an avid follower already. I read your blog every time there's a new update.

BUT ANYWAY. I SUPER WANT IT. Hope I win.

Mad Hatter said...

Great giveaway! Thanks for being so sweet:)
palarierul.nebun@gmail.com

furr rampage said...

oh my and its a perfect shade aswell.

www.fuurr-rampage.blogspot.com
nelya.v@hotmail.com

Refleksstick said...

Love it

bokbocesii said...

Ready to win :)

What a beautiful giveaway! I'm in! :)

Amy Douglas said...

Great I am following!

Eu quero muitoooooo!!!!!
Can I????
Bjs Teresinha da Pulp

Shirin said...

Eu também quero!!

Bjs

Marika said...

I'd loooooooove to WIN it!!!

Prendinhas da Chanel!!! Que bom!
Estou a fazer figas!!!!

Essência said...

Eu quero ganhar um. Adoro.
Paula

joana said...

ai é desta que vou ganhar!

Ana Rita said...

Olá Susana!
Que belo sorteio! O batom é tão lindo! Posso ganhar, posso? 0=)

Já sou seguidora há algum tempo =) Estou a divulgar lá no blog ;)
aninhax[@]gmail[.]com

Beijinhos e obrigada!*

Rita G. said...

Queroooooo!:-) Bj

pili said...

vem cá para casa 05 mademoiselle!!

kishikiari said...

i want it ^^

- c. said...

Participo =)

gorgeous lipstick, I want it please! please? :P

G said...

YAY

Vanessa is beautiful and so is that color, I would love to win it :D

maketobeup said...

Vamos lá tentar a sorte com o Rouge Coco da Chanel!
Beijo

Ana said...

tentei compra-lo ontem! esgotado :(( querooooooooo!!!
beijinhos *

Adoro! É lindíssima a cor :)

I just followed you :-)

Also tweeted your contest :-)

http://twitter.com/raz_ambat/status/11243824303

Linn said...

Hi! i's love to win1 i added you on bloglovin :)

Peeptoes said...

Loooove the Chanel Rouge! Want it! :)

xx!

Paula Ordovás

ming siew said...

aye aye! i have never tried chanel,would love to be the lucky winner to give this lipstick a try!

Charm said...

sounds great!

Helly said...

Such a gorgeous lipstick colour!
Wanted it as soon as I saw the advert...

CC said...

That is such a gorgeous shade of lipstick. Following you already! :)
*cross my fingers and hope to win*
Xx

Ana said...

That's so cool! It's such a beautiful lipstick.
Good luck everyone!

xoxo said...

good luck :D

fisiwoman said...

Enter me please! I love this giveaway
Following via Google (fisiwoman)



Ana Belén R.M
fisiwoman@hotmail.com
Spain

heleen said...

Waw, that's a fabulous prize! Please enter me, I'd looove to win this.

Bex said...

OOH HOW EXCITING! ALREADY FOLLOWING! FINGERS CROSSED!
xx

www.thestylingbee.blogspot.com
www.thestylingbee.blogspot.com
www.thestylingbee.blogspot.com

V said...

seguidora do blog, é fantástico,adoro-o!
Vanessa Abrantes

alexkeller said...

i picked up a few tubes just recently - it's such a great lipstick!

Victoria said...

Wow! Great giveaway!

I'm a follower, enter me please =)

VIctoria
coloressinmezclar@hotmail.com

Camille said...

óptimo passatempo :p quero participar (sou seguidora)


,Camille

C. said...

I'M IN ! :D

fabolous! <3

Mi. said...

great color!

Artémis said...

Já perdi :P

Já sou seguidora e quero participar :)

Batom lindo lindo lindo!!

Bjs***

FilipaG said...

Adoro Chanel e adoro essa cor :)
Conta comigo!

love your blog!!!!!!!!

<3

Arianna said...

oooh please enter me! following!! xoxx
thefashioninsiderguide.blogspot.com

Isabel G. said...

Mas que boa ideia! Eu anadava a pensar em comprar ;)

Bjs
Isabel

patuxxa said...

Olá olá baby! Conta comigo!!! xoxo

Wow, I'd love to try a Chanel lipstick! Good luck all!

Catarina said...

quero quero quero e muito ;)

Lovely

I want it and I'm a follower since ever!
LOVE YOUR BLOG!

Sam said...

CHANEL FOREVER

Marta said...

é linda a cor, espero ganhar!

Sara Vieira said...

eu querooo

Tiphaine said...

Hey !
That's done, I hope I will be able to win this rouge ! By the way, your Zara heels are awesome !

Lori said...

susana you are soo sweet for doing incredible giveaways!

evamarie said...

this is like the perfect shade! gonna follow you right away.

xo e.

M said...

Hi Susana! I'm a new follower :)
Hope to win! Nice blog by the way!

http://spottedbym.blogspot.com/

JaleM said...

i am already following and so happy to know that giveaway is a Chanel dear;)

Jéssica said...

que luxo! quero muito ganhar!

Of course I would like this marvelous Chanel lips.
Kisses darling

RFSPblog said...

Um pra BFF!!!

S. said...

eu quero muito!!! xD

seripmav said...

<3 chanel! and happy to follow your blog!

Vanessa, Je t'aime!

Magnólia said...

ADORO :) acho que a frase que descreve o meu blogue diz tudo ! grande passatempo xD :

" Eu já não sou o que era: devo ser o que me tornei " coco chanel

E o que é melhor do que um batom vermelho para marcar a mudança ?



beijos

chauss said...

great giveway!
chauss
http://ckparis.blogspot.com

PaLaH said...

Another one looking for a free lippie :o)

Annka said...

I'd love to win ;D

Anonymous said...

Nice idea! I really like your blog, I'm working on so many ones, so trust me, yours is great! Is it really true that this Chanel lipstick is already sold out? See ya! ^^

spygirl62@hotmail.com

D.er N said...

Ohh... também quero!!!!

Micky Santos said...

Todos os batons são tão lindos!

Juliet said...

I'm sold to this look!


juliet xxx

Constança said...

Estava a pensar comprar um, mas sendo assim... Não custa nada tentar :)


x

Anonymous said...

That lipstick is so beautiful! And so is Vanessa Paradis !!
I follow was following your blog through e-mail but now I`ve signed on the actually following :)

Linda

What a generous gift! Vanessa is so beautiful and that lipstick would be to die for!

tea
xo

Patrícia said...

gosto muito da cor e adoro Chanel

Manuel said...

for my girl

A said...

love chanel

Chanelita said...

Love the lipstick, love the color, love Vanessa, LOVE YOUR BLOG!
I'm following :)
Chanelita Love

clokies said...

Follower :D

i will never look like Vanessa Paradis but if i win the Chanl lippie then i guess its one step closer to feeling like her :D such a beauty

love your blog xxx

Rita said...

Bem... que optimo passatempo!!!

Claro que quero ganhar! Este bem que podia ser o meu "ovo'inho da Pascoa".

you_bee said...

I love your blog! Am following now. Love the classic style :)

Mango Gal said...

Such a great giveaway!

enna_x_x said...

Such a lovely colour!! Would love to win :) xxx

Liz said...

Now following your blog! AWESOME GIVEAWAY!

monka said...

esse batom ta showw!!! quero um!!! aliás, quero vários, rsrs...

SAUVAGE said...

Hi, I'm a new follower & I love love love Chanel!

E que belo giveaway!
Parabéns pelo Blog, não conhecia mas fiquei fã.

Thanks for the email notification! How exciting about the giveaway!

Miguel said...

great blog girl!

Anonymous said...

I am in love with the lipstick.
Btw , i wast a follower yet, but i checked your blog like Alot!!

cooooll!!!!

Sofia said...

ADORO conta comigo!

Mafalda said...

Quero quero quero! :)

Rebecca said...

im a chanel fanatic n also a follower of your blog !!! the chanel lipstick is calling upon mi .... heez!

M* said...

I love it! The colour is amazing!

Alinka said...

I love that lipstick and this blog!

Cailin Klohk said...

Oh I love this lipstick!

Anonymous said...

Hi I'm Maureen Kellen and you are AMAZING! Thx for the opportunity ;)
Following FOREVER!

Thank you for the Mail!
I would love to be the owner of this lipstick!

xx

Kristiana V said...

Ohh I wanna win :D i'm following :)))

Nós said...

Olá.
Seguidora. = )
Gostava de participar.
Divulguei no meu blog.

Bjinho.
Andreia. *

http://obazaar.blogspot.com/

Marika said...

love to win!)))

wrinkledrose said...

my bestfriend wants a chanel lipstick =)

JLaspen said...

this lipstick is incredible!!! Love your blog- thanks

Cátia said...

que bom, mais um passatempo, espero ganhar desta vez :) ficava tão contente hehe

Miranda said...

wow almost 200 comments lol you rock I can tell you that. well count me i,n maybe in the middle of all these comments I'm picked ;P

Bella said...

Oh my gosh, I love the lipstick.

PS I really, really want to win this : )

youthwarr said...

hello :) i just received your email and about the contest and i adore your blog! im following you,and this is my entry for the contest :) !!

thank you so much for the email,i have the add for the lipstick on my wall!

<333 xooxxo

Ana said...

ÉS A MAIOR, QUERO O BATOM DESESPERADAMENTE!

Pedro said...

posso sempre dar à namorada :P aliás para dizer a verdade ela obrigou-me a participar lol por isso mereço ganhar já que ando aqui a concorrer a passatempos de gajas lol sem ofensa

Filipa said...

Já sou seguidora=)

Esse baton é tãol indo...queria mesmo ganha-lo=)


Anunciei o sorteio na barra lateral do meu blog.

Ethel said...

what a lovely color, maybe I win it :)
I like your blog a lot and I'm following it :)

Marisa Pinto said...

Estou mais q preparada p utilizar este baton:)

Marisa Pinto

S* said...

Adorava ganhar este baton! É lindo :D

Conchita said...

estou mais q pronta pra utilizar este baton.

Marisa Pinto

Melminho said...

Tambem quero!
Bjs

no idea how you got my email address, but i'm glad you did...i'm now a follower :)

Art Of Shade said...

We love your style and are happy to have found your blog. We are following you and would love for you be our second follower :)

http://artofshade.blogspot.com

Inês said...

esses batons novos parecem ser espectaculares :D
adoro que seja a Vanessa Paradis a modelo para a gama Rouge Coco da Chanel ; )

wow pretty color! hope i win!

Sandra said...

Que cor tão bonita e a Vanessa é linda! Já viste o anúncio? É muito muito bonito :)

Caroline said...

oi :) estou amando a cor, conta comigo :)
kisses from Brazil xxxooxoxo

Anonymous said...

Adoro os produtos de beleza e maquilhagem da Chanel, aliás amo tudo que seja Chanel haha e por isso adorava ganhar este batom, até porque está esgotado e tem uma cor lindíssima :)
Por favor escolhe-me haha
Bárbara Ramalho

nicas said...

Adoro a cõr, traduz o que é a Primavera.... Vamos lá a ver se é desta!!!!!

Ruth said...

I'm in!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 262   Newer› Newest»