CHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE INTERNATIONAL GIVEAWAY - PASSATEMPO INTERNACIONAL CHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE

08:55 Susana Rodrigues 185 Comments


To show you some love I’m givingaway another "CHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE" to one lucky winner. As you all know, this colour is the new trend and perfect for spring and summer days. Who What Wear wrote: “That's right, the colour that's taking manicures by storm right now is subtler and more sophisticated that past polishes and is definitely one to start wearing now”. We have also seen it on the runway during Chanel Spring 2010 ready-to-wear.

To enter you just need to LEAVE A COMMENT AND FOLLOW MY BLOG (on the blog). Following through Twitter, MySpace, Facebook or Bloglovin' does not count!
This competition ends on Sunday (May 9th) at 11:59pm (PST). The winner will be picked at random (through random.org) so everybody has an equal chance to win. It’s an INTERNATIONAL GIVEAWAY, so you all can enter. GOOD LUCK!
Para vos mostrar o quanto gosto de vocês estou a OFERECER novamente umCHANEL LE VERNIS 505 PARTICULIÈRE”. Como já sabem, esta cor é a nova tendência e perfeita para os dias de primavera e verão. O site Who What Wear considera-a a cor do momento e pudemos apreciá-la, igualmente, durante o desfile da Chanel primavera 2010.
Para concorrer basta DEIXAR UM COMENTÁRIO NO MEU BLOGUE E SER MEU SEGUIDOR (no Blogue). Seguir através do Twitter, MySpace, Facebook and Bloglovin' não conta!
Este passatempo termina Domingo dia 9 de Maio às 11:59 da noite (Horário do Pacífico). O vencedor vai ser escolhido aleatóriamente (através do site random.org). Como o PASSATEMPO É INTERNACIONAL, todos podem concorrer. BOA SORTE!

185 comentários:

Ana said...

Obrigada pela oportunidade, Susana. ;)

kininha said...

Ihhhh...Vinha mesmo mesmo a calhar um chanel!

STYLEEZTA said...

I'm a follower! I love Chanel nail polish! vibrant colors and does not chip easily :D

Lili said...

era tão bom ganhar :)
é o que me falta no meu guarda roupa ;)

Eri said...

I am trying my luck again! Quero ganhar dessa vez!!!

See you soon.
x

A dreamer. said...

I've always dreamed I'll wear someday this colour on my fingers!
Please, day, come! :p

joana said...

ai, é desta que vou ganhar!

Dudu said...

Oh mais uma passatempo, a ver se é desta :)

Marika said...

why not try?)

Marika
and check out my new project - Story of my Clothes

Lumy said...

I love the color :D!

Shirin said...

Sou seguidora e quero muito muito muito muito esse verniz!

******

T. Sofy said...

ehehe quero participar ^^ e sou sua seguidora :D

Imelda said...

Wow, this a great giveaway! Hope I win :)

xxx

Obrigada por mais um passatempo! E quem sabe não tenho sorte? eu já sou seguidora no teu blog!

Parabéns pelo blog,
MVenceslau
www.fashionamarketslove.blogspot.com
www.dressatbreakfast.blogspot.com

AnaM said...

Olá!! Eu quero tanto mas tanto esse verniz que nem sei que faça!!! hehe mas como já sigo o teu blog há muito tempo e nunca comentei, aproveito esse facto para deixar aqui um comentário! Continua o bom trabalho!

maketobeup said...

Mais um Particuliére ?
isso é que são mãos largas!!

Beijinhos

Catanya said...

Oh! I think I am the very first to enter this! Thanks so much for this giveaway! I would love to win Particuliere so so much!
Enter me, please!
catanyasthings @ yahoo . es

duckalicious said...

sign me up! =)

I'm a follower.

Será? (suspiro)

Beijo

Eu quero concorrer!
O teu blog é um sem fim de goodies! Boa forma de dinamizar a comunidade.

kss
myfashion-notes.blogspot.com

Cá estou a concorrer mais uma vez :D

Vi said...

será que é agora??????
simmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
xoxo
Vi

Midnight Sun said...

Pode ser que o ganhe como prenda de anos! :D

♥ Guida said...

Particulieremente interessante!

I'm in.

Beijinho

B! said...

Pick me , pick me!

beijinhos

a. said...

YEAHHHHHHHHHHHHHHHH

A said...

j'adore le 505 particulière

Castanhinha said...

continuo a amar esta cor, é lindíssima, desta vez é para mim :P

I want it very much

Mi said...

A cor é linda! Nenhum dos possíveis "substitutos" consegue sequer chegar perto...
kiss

érre said...

Já sou seguidora. Espero que a sorte esteja do meu lado :p
Beijinho*

Nancy Wilde said...

Porque é que devo ser a única a não simpatizar com este tom? Havia um vermelho acastanhado profundo mas não me lembro do nome nem do tom... Da Chanel também, deves saber qual é!
***

Liz said...

I'm following you!

Claúdia said...

Adoro a cor! Será que vou ter sorte?

Cinética said...

Será que é desta que tenho sorte? *

GingerWoman said...

Eu quero!!! :)

michelle_ said...

im a google follower :)
hope i win this lovely goodie :)

michelle.koesnadi@hotmail.com

Rita said...

Vamos la ver se desta vez tenho sorte. :)
Gostava muito de experimentar esse vrniz

Lillipops said...

Já sou seguidora =P

FILIPA said...

Ai tantas concorrentes meu deus :x

*

leydeeburd said...

A tentar mais uma vez :)

Min said...

Tantos comments! ^^ *

Damsels said...

i follow already thru google friend connect. . hope that counts .. ive wanted that nail polish for ever!

nadia
weweredamsels at gmail dot com

Sempre com óptimos passatempos :)

trendydays said...

queroooooo :)


mary.

Su said...

Boa! Vou tentar novamente, queria mm este verniz!

Daniela Daniela said...

CHANEL!

Ana Gomes said...

Grande prémio! Quem me dera.. a ver se é desta. =)

RFSPblog said...

Esta feito!
Um para a BF! Please...

Joana said...

QUERIA TANTO ESTE!
tentar não custa.

Marta said...

Essa cor é maravilhosa!
Só tenho muito azar para sorteios...

rita said...

ai, quem me dera ter esse verniz, quem me dera.

*

Tany said...

Não custa nada tentar! Obrigada pela chance!

nicas said...

Deve ser das poucas cores que não tenho, ía dar imenso jeito agora para o Verão!!!!! Vamos lá tentar a sorte..... O blog está fantástico....Xoxo

Camille said...

Vamos lá ver se tenho tanta sorte como da última vez.

Loic said...

OMG! Looove it!! Crossing my fingers and waiting...

mariana said...

É lindo! É fantastico! É perfeito e quero-o tanto tanto.

lark said...

<3 this color! i've been wanting this color for months! you'll make me a happy person if i win! :)

Filipa said...

Count me in! :D

Sigo o blog com o nome filipa_mc !

*XOXO*

Mariana said...

Awww, que sonho que é esse verniz! :)*

Madu said...

Não podia deixar de tentar a minha sorte quando se trata do fantástico particuliére...

AnaLúcia said...

Adoro esse verniz, quero quero :)

Eu já sou seguidora, pode ser o verniz venha parar a St Barth! beijinho

Jéssica said...

quero muito! esse esmalte é lindo!

Luciana said...

ooh how I love Chanel...me please!!!

Anonymous said...

Será que é desta???
Beijinhos Susana

MsXanaLopes said...

uhmmm eu quero um chanel!

natalie said...

Oh, I LOVE this colour!! I already follow your blog!

é lindo :)

Heiðdís said...

Yes please! I love this colour!

cocorosa said...

Loveeee the color!!! hope I win :) :)

Catherine said...

I want

Carla said...

é maravilhoso, adoro o teu blog e os passatempos

Catarina said...

sempre a oferecer-nos prendinhas, és um amor :)

Caroline said...

eu quero esse esmalte, ai se quero!

Chanelita said...

hell yeah

tracyn said...

Following :)!!

Alyssa said...

im a follower, what a pretty nail polish! thanks for the giveaway :)

ELIXE said...

hey there! nice blog and thanks for emailing this!
i hope im lucky :P

liz said...

I love your giveaways and this would be a fantastic win! Fingers crossed - thanks for doing these.

Princess said...

ahhh i want this so badly....chanel=love

e.Riley said...

Following :) love the color.

follow me at www.addictscollective.com | twitter.com/edotriley

Mnemósine said...

Andamos todas ao mesmo. Eu também quero!!!

liesl said...

Bless your heart - pure love! & yes you are now in my google reader! x

lulubrownskin said...

Bless your heart - pure love! & you are now in my google reader! x

Adeline JOIE said...

Pour moi! J'adore Chanel!
This is awesome, Susan!

Namuna said...

Amaziiiiing!! i REALLY REALLY wanted a chanel nail polish!!!
Thanks for this amazing chance!!

gabrielle said...

im a follower! hope i win!!

www.paperplanesandmaryjanes.blogspot.com

Ethel said...

beautiful color, count me in too, I'm already a follower because I love your blog

Felícia said...

quero muito ganhar esse verniz fabuloso

G said...

great giveaway

Cátia said...

outro particuliére? quero! :D

Maria Ana said...

ADORO as tuas giveaways! E continuo a tentar. Maybe one day i'll be lucky. *

Lovely! I could really do with a new shade. Here's hoping I get lucky! xxx

Mireia said...

He descubierto hoy por primera vez este blog y me encanta. Creo que es de los pocos que vale la pena ir entrando cada día para chafardear un poquito. Además eso de que no seán Españoles ayuda mucho a aprender nuevas cosas en inglés. SO I THINK I'LL LIKE IT see u soon

2nigirl said...

what a great giveaway! i love chanel nailpolishes!

ffiffas said...

Eu já tenho um, mas como adoro ficava já com outro, visto não estar fácil voltar a vê-lo à venda!

kishikiari said...

mim quer =)

Susana Antunes said...

Eu quero...!

Mariana said...

Já corri as lojinhas todas de Londres a procura de um… e quando pensava que era impossível nova oportunidade.

Obrigada

P.S - Quero mesmo ganhar!!!

Miss Mafi said...

Quero muitoooooo!!!!!!!!

Caitlin said...

Totally entering this one! & luckily, I am already following your blog!!

rockthecasbah@earthlink.net

Inês said...

Obrigada pela oportunidade, e boa sorte a todos!

Maria said...

Adoro!
Que a sorte esteja comigo! :)

pili said...

uau! quero!

Que cor maravilhosa nas minhas unhas x)

Alexandra said...

vamos lá tentar a minha sorte! ;D

KIRAFASHION said...

Será que eu terei sorte desta vez?
Não sei! Mas quero participar, estou crazy about the color Su!

Mil beijos e um ótimo fim de semana,

Kira

Sofia C. said...

adoro a cor. quero mesmo este verniz!
:)

j said...

yay! i really want this nail polish!
i've been dying for it!
i'm already a follower!
xoxo

shiibiusa said...

Because I f***** love Chanel !!!

Ana Filipa said...

vamos ver se é desta :D
bj

Catarina said...

Será que é desta? ;)
Bjs!!!
PS- Vou tocar no Musicbox esta Terça, aparece!! (Mais pormenores em www.myspace.com/killbutton)

Moni said...

Since following your blog I never
knew a colour could inspire such dreams.

cacau said...

também quero tentar a minha sorte :P

Nir said...

PICK ME! :)
im a follower!

Nir from Israel

amalie said...

lovelovelove this color :)

Ana Carvalho said...

olá! adoro essa cor, no entanto o verniz da chanel não é propriamente económico para todos os bolsos. No entanto,depois de muito procurar entre várias marcas, para meu espanto, encontrei uma cor muito semelhante nos supermercados schlecker. Custam cerca de 1euro, a cor é um pouco mais escura ,mas muito gira, no entanto também é assim barato porque o frasco é muito pequenino!
Adorava ganhar este,no entanto penso que para ser seguidora do blog é necessario ter um blog, e eu não tenho,no entanto gosto de seguir o teu blog.

Parabens!

Billie J said...

You're so awesome. Love it <3

Odi said...

bem, tentar não custa, não é?

Ana Maria said...

Eu também quero tentar a sorte.
Parabens pela iniciativa.
Bjnhs

Leonor said...

Bom passatempo! ;)

Who Cares?! said...

estou certa de que serei eu a vencedora! ahah I wish...! :D keep on the good job

Queria tanto este chanel...

Strawberry said...

gorgeous

Bella said...

oh I want this varnish so much, please make me a winner lol

J. Smith said...

yeah I'm entering too, blame the gf ;)

I really like this colour but I can't find anywhere, so count me in and make me win :D

Pedro said...

é pá estava a gozar... e se ganho mesmo?! lol vais-me matar hehehehehe

Pedro said...

lol era lindo ganhar um GAJO pá! hehe beijos linda

Cati said...

Adoro!!

{ I V Y } said...

i wannnnt! and following !

淑慧 said...

讚啦!!. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

evamarie said...

oh what would i do to have this...
xo e

Larissa said...

cruzando os dedos! (:

Olá!
Adoro o Blog e sigo-o assíduamente , e considero uma GRANDE inspiraç~´ao para o meu.
Obrigada pela oportunidade :)

Beijinhos & Obrigada,
MissPiaFashion

AL said...

:D wish me luck!

Marine G. said...

love it,love it!

already following!



www.thestarvingstylist.com

Mi. said...

I'm following :) And I'm looking for this color like everywhere but can't find!!!

ana s. said...

era mesmo o que me faltava aqui na minha colecção de vernizes :)
*

sU said...

Good luck for me lol

**

Marta said...

adoro esta cor mas não consegui comprar um verniz, tenho um de outra marca mas não tem nada a ver, muito obrigada por fazeres tantos passatempos fabulosos.

Margarida said...

adoro a chanel
assim com este verniz
e se o ganhar
ficarei muito feliz
lol :P
beijo

Mariana said...

Só tenho um verniz da Chanel e é vermelho, adora ter mais um especialmente este que é lindo e tão cobiçado!

Miranda said...

wow I want this nail polish very much, please make me win ;)

Miguel said...

para la chica :)

crossing my fingers!

Manuel said...

kisses

Ruth said...

espero ganhar este esmalte, é super bacana e lindo :)

Sam said...

I didn't win last time, hopping to win now :D

Perfect!!

vamos ver se tenho uma estrelinha Chanel a acompanhar-me!! =)

sempre com passatempos mt bons :D

ganhando ou não, thanks anyway!*

ana rita sousa

Diana David Silva said...

Obrigada pelo passatempo!
Adorava ganhar este particuliere fantástico...*

Já estou participando!

Já estou participando!

chocomenta said...

oba! quero ganhar :)

Leila said...

EU quero!!!!

Bags&Books said...

Será que é desta??? :P

***

Lu a Dois said...

Como NOIVA deste mês acho que sou merecedora de ganhá-lo para poder curtir minha lua de mel com muito estilo!!

Bjosss

Visit my blogger !!! :)

SARA SILVA said...

adoro a cor desse verniz! alinho no concurso, claro :D

ally said...

Fashion trends change on daily basis, like Gold GHD. Following the latest in designer shades has become a passion of everyone, now Burberry Sunglasses. If you are the type of a woman who loves to explore in fashion, our ED Hardy Sunglasses will definitely satisfy your taste. Cheap Ed Hardy Sunglasses is also OK. Ed hardy streak of clothing is expanded into its wholesale ED Hardy T-shirt chain so that a large number of fans and users can enjoy the cheap ED Hardy Clothing range easily with the help of numerous secured websites, actually, our ED Hardy Outlet. As we all know, in fact discount ED Hardy, is based on the creations of the world renowned tattoo artist Don Ed Hardy. Well, this question is bound to strike the minds of all individuals. Many people may say Prada shoes is a joke, but we can give you Prada Sunglasses, because we have Prada handbags. Almost everyone will agree that Prada Purses are some of the most beautiful designer handbags marketed today. Now we have one new product: Prada totes. The reason is simple: fashion prohibited by ugg boots, in other words, we can say it as Cheap ugg boots. Would you like to wear Discount ugg boots. We have two kinds of fashionable boots: classic ugg boots and ugg classic tall boots. Ankh Royalty--the Cultural Revolution. Straightens out the collar, the epaulette epaulet, the Ankh Royalty Clothing two-row buckle. Now welcome to our Ankh Royalty Outlet. And these are different products that bear the most famous names in the world of fashion, like Ankh Royalty T shirt by the way -Prada, Spyder, Moncler(Moncler jackets,or you can say Moncler coats, Moncler T-shirt, Moncler vest,and you can buy them from our discount Moncler outlet), GHD, ED Hardy, Ankh Royalty, Twisted Heart.

ally said...

Fashion is all about lookingmoncler jackets good and being comfortable at the same time. monclermoncler coatsEvery woman loves being complimentedmoncler t-shirtmoncler vestmoncler outlet for her sense of style and elegance. ugg bootscheap ugg bootsdiscount ugg bootsNo woman wants to be labeled as outdated and old fashioned.ugg classic tall bootsclassic ugg bootsWomen are expected to be in constant touch with the latest trends in ordermoncler jacketsmonclernew moncler coats to adopt those trends and look fashionable and stylish. moncler vestmoncler outletmoncler polo t-shirtWomen need to make sure that whatever they wear, coach outletcoach handbagscoach bagsit should compliment their personality and they do not feel awkward while wearing it. coach totescoach outletlouis vuitton handbagsAn article about Gothic costume clothing and the importance of choosing Gothic choker. LV handbags 2010Louis Vuitton bagsLouis Vuitton totesThis article explores the wide variety of Gothicrain boots
rainweardiesel jeans chokers available from everyday to special occasions. Ture Religion Jeanslevis jeansabercrombie and fitch outletIt should inspire people to go shopping for their own Gothic chokers. ed hardy wholesaleed hardy outletcheap ed hardy wholesaleThe origins of the Flat cap span discount ed hardy wholesalewholesale ed hardy

Miss Mafi said...

Lá vou eu tentar outra vez a minha sorte. Quero tanto esta cor!!!!!!!!!

Melminho said...

Quero participar!
Bjs

Annick said...

I want this!!!!

Helena O. said...

Participo!!

bamos lá ber se é desta que a sorte me bate à porta :)

Ana said...

é tão linda essa cor!

catarina said...

eu quero esse verniz!! Obrigada pela oportunidade! :)

Miss Mafi said...

Quero! Quero! Quero!

Esse verniz tem uma cor linda e eu quero muito!!
Beijinhos

Kella said...

Ohhh, sabes quem quer um desses? Eu!!!

Miss Mafi said...

Quero muitoooooo!!!!!!

Anchee said...

Awesome giveaway!

Bivi said...

Particularmente necesito este nailpolish! =) hace poco adquiri la imitación del jade Chanel por uno Essie,pero este no logro encontrarlo en ninguna parte!
nice blog susanaRr!,congrats

xoxo

carol said...

wish me luck ;P

Silvia said...

Olá, decobri este blog agorinha mesmo, gostei mto das fotos dos bastidores da moda lisboa...vou descobrir o resto ;-)

quem sabe dessa vez. adorei esta cor.

I want it!!! Quero ganhar ;)
Boa sorte a todos.

So cute! as always i hope i can win this time :D

I'm already following! come on random! pick me!! hahaha

oi suzana! promo incrível! bjs, querida!

Marinka said...

wow what a cool opportunity