Lights, camera, photos!

22:35 Susana Rodrigues 9 Comments

I'm posting a few photos from a photo shoot that took place last year. I didn't post these photos until now because my old computer crashed and I only recovered my stuff about three weeks ago. You will probably not find these pieces I'm wearing at stores by now, but I've decided to post them anyway! The beautiful cape reminds me of Kate Moss (I think it's totally her style).
All the clothes and accessories are from H&M.
.
Aproveito para vos mostrar umas fotos de uma sessão fotográfica que eu fiz o ano passado. Infelizmente como o meu computador antigo se avariou, eu não pude colocar as fotos antes (shit). Provavelmente já não vão encontrar nenhuma das peças que tenho vestidas à venda, mas queria mostrar-vos a capa que acho lindíssima e muito ao estilo Kate Moss!
As peças são todas H&M.
.



.

Photos and makeup: Adriana Rodrigo. Clothes and accessories: H&M
Fotos e maquilhagem: Adriana Rodrigo. Roupas e acessórios: H&M

9 comentários:

Sexy Mamma :D

Susana R. said...

lol só tu para me fazeres rir Silvana hehe :D
Adoro a capa!
Jinhos linda

I love your top! The fact that it has a hood makes it ten times better ;)

{ I V Y } said...

pretty top!

MAR said...

aww, how lovely!!! you look fantastic honey :)

ni said...

Adoro a capa! :) é tão Kate Moss, indeed!!

E apesar de não ser relacionado com este post...o teu look anterior ficava-te lindamente, mas a realidade é que o cabelo mais claro fica-te perfeito! Nice choice! ;)

Camille said...

uau, muito shiny. é gira :)

J. Smith said...

haha great legs hon ;)

Felícia said...

estás muito gira e a capa é lindíssima