CHANEL "OMBRE D'EAU EYESHADOW" INTERNATIONAL GIVEAWAY - CHANEL "OMBRE D'EAU EYESHADOW" PASSATEMPO INTERNACIONAL

18:59 Susana Rodrigues 131 Comments

.

___________________________________________________________

Once again I’m givingaway a Chanel makeup product to one lucky winner: "CHANEL OMBRE D'EAU EYESHADOW".

To enter you just need to LEAVE A COMMENT AND FOLLOW MY BLOG (on the blog). Following through Twitter, MySpace, Facebook or Bloglovin' does not count!
This competition ends next Wednesday (June 9th) at 11:59pm (PST). The winner will be picked at random (through random.org) so everybody has an equal chance to win. It’s an INTERNATIONAL GIVEAWAY, so you all can enter. GOOD LUCK!
Uma vez mais estou a oferecer um produto de maquilhagem da Chanel. Desta vez uma fabulosa sombra para os olhos: "CHANEL OMBRE D'EAU EYESHADOW".
Para concorrer basta DEIXAR UM COMENTÁRIO NO MEU BLOGUE E SER MEU SEGUIDOR (no Blogue). Seguir através do Twitter, MySpace, Facebook and Bloglovin' não conta!
Este passatempo termina Quarta-Feira dia 9 de Junho às 11:59 da noite (Horário do Pacífico). O vencedor vai ser escolhido aleatóriamente (através do site random.org). Como o PASSATEMPO É INTERNACIONAL, todos podem concorrer. BOA SORTE!

131 comentários:

Felícia said...

ui é verdade já sou seguidora desde sempre :)

Felícia said...

WOW é desta que tenho de ganhar, adoro essas sombras, já as tinha visto mas não tenho dinheiro para investir numa, como tal QUERO GANHAR hahaha

És a maior, nunca vi um blog com tantos passatempos tão bons. Estás sempre a oferecer produtos fantásticos :)

Espero mesmo ganhar!!!

AMO O TEU BLOG :)

Awesome! A girl could and can always use more makeup ;)

KeepItFvncy,
m.E.

AM_AF said...

eu tb quero!!

izzy said...

gostava de experimentar :)

Vi said...

adorei
xoxo
vi

great give away! please enter moi
xox

Sempre com óptimos passatempos :)

Quero! *-*

Luz said...

adoro o produto :)

Damsels said...

i follow already !

i'd like to be entered!

Diandra26 said...

já tive sorte uma vez,mas como às três é de vez....;) nada como ir tentando.

Bj

Ana


http://modabelezaconsultoriadeimagem.blogspot.com/

Liz said...

Easy - I've been following your blog for awhile and love when these giveaways pop up! This would be a great one to win!

Jennifer said...

love this!

KIRAFASHION said...

Que legal SU!

Me inclui no sorteio!

Mil beijinhos e saudades!!

Da amiga Kira

Mais um bom passatempo :)

Beijinho amore

Sara R said...

I´d love that eye shadow and have been following you for a while...

x

{ I V Y } said...

omigosshhh i really want this ahaha
+i'm following!

Alexandra said...

Eu quero!!
Mais um óptimo passatempo.

Marta said...

Vamos ver se é desta!

Melminho said...

Quero participar!

Lili said...

Chanel única como sempre e por isso claro que participo :)


http://thescrapbookfrommyshoes.blogspot.com

winstonian said...

yayyyyyyyy

Shirin said...

Olá!

Eu também quero! Só ouvi coisas boas sobre essas sombras!

Beijinhos

love it

Colleen said...

thanks/merci!

maybe i will get lucky :)

Bags&Books said...

Que me deraaaaaaaaaaaa :P

ficaria lindissimo nestes olhinhos de grávida :)

PS said...

I'd love to enter!

lark said...

I <3 chanel!!!

Olá ,
vai ser desta que vou ganhar!

P.S. - sigo o teu Blog através da minha conta no Twitter (MariaJoaoPT), mas assino como MissPiaFashion(meu blog). Espero que ñ haja problema.

beijinho, parabens pelo blog,
MPF

A dreamer. said...

Hmm, I never tried fluid eyeshadow from Chanel.
But I would like to try :)

jessica said...

would luuvv top win chanel wow i love chanel i have their trend bag and makeup..lipstick cream..and theirr newest face cream..im such a fan~~!! would be so excelllent)) thanks a lot!! jessicaa

Lillipops said...

É tão gira!

Pepa Xavier said...

Vamos lá ver se é desta que me calha alguma coisa no sapatinho! ;)

xocoatl said...

Obrigada pela oportunidade!

Brenda said...
This comment has been removed by the author.
Brenda said...

I would love to win. Please enter me. Thank you

brendamireles@gmail.com

a. said...

enter me love :)

Anonymous said...

a cor é linda, espero ganhar
Isabel Marques

A said...

I would love to win this Chanel eyeshadow

Brenda said...

I would love to enter the giveaway. Thank you
brendamireles@gmail.com

count me in

A said...

I would love to win this beautiful Chanel eyeshadow

Catherine said...

thank you for this giveaway

Castanhinha said...

eh lá mais um passatempo chanel?! também quero :)

Maple said...

nice!

Melissa~ said...

So cool!
Thanks for this amazing Giveaway!

Annie1 said...

I follow you via GFC (Annie1)

What a wonderful giveaway! I'd love to win this for my daughter, who happens to be named Chanel!

ty

nancyrobster@gmail.com

Mnemósine said...

Ficava-me bem!

Conchita said...

Tentar não custa:)

Gloria said...

the chanel eyeshadow looks cool!

Namuna said...

Puh-leeeeeeeeeeeeeese pick me!!

namunita@gmail.com

Meg said...

Awesome giveaway!

les deux said...

Love the shadow! I bet it looks fabulous on skin. I'm crossing my fingers to win!!!

Les Deux - Katie

This is so pretty!

-Shoeless Simone

kiakiakiakia said...

Its nice that i happened to pass by here in your blog. I like it, its cool. I followed you already.

http://statementsanddrinks.blogspot.com/

Donna Vitan said...

Ooh pretty lovely! I already subscribe to your blog with Google Reader and now follow with Google Friend Connect via donna.vitan@gmail.com.

Cheers and thank you!

FashionJazz said...

I am following on twitter!
What a fabulous give away! x

é lindo! meu meu meu meu meu!

trendydays said...

adoroo ! :D
Só espero ganhar.!


mary.

Carla said...

espero ganhar essa sombra da chanel porque tem uma cor linda!

kishikiari said...

do want!

I would love to win this!

Great blog also :)

-Nita

B! said...

Quem me dera ganhar!

beijinhos

That is a really great color for spring but for winter also. Love it!

Anonymous said...

Hi!

vanessadaniellekang@gmail.com

Billie J said...

Uuuuuh *.*
I want it *hugs*

Helena 0. said...

Boa! Sempre com grandes passatempos! Vamos ver se é desta!!=)

Seguindo!
Carolina.
Brasil.
Seguidora: Marché Noir.
marche.noir@hotmail.com

cait said...

i would love to have this as my first piece of chanel make-up :)
and i know its a cliche but i actually do love your blog and your style x

normiu said...

i want it , love ur blog good luck girls

Ugnė said...

I'm your new follower! :]
And would like to win the prize :D



http://ugnek.blogspot.com

Rita said...

Eu quero!!! Please!!!

leydeeburd said...

Quero!...apesar de não saber como se usa :P

Imelda said...

Looks like a great product! Hope I win :)

Ana said...

que lindo

Madu said...

Lá vamos nós tentar mais uma vez... *.*

Catarina said...

ora cá estou eu a tentar a minha sorte novamente hehe

Chanelita said...

thx for hosting such a great giveaway

Caroline said...

espero sair vencedora deste sorteio! amo chanel (:

Donna Samuels said...

I'm in :D

Donna@ donnaindacity ( at ) hotmail ( dot ) com

Ethel said...

btw, love your new header :D

Ethel said...

rockin' chanel

Jéssica said...

Que luxo!
Quero muito ganhar! Beijos!

SarahDiz said...

Suzana,
Muito legal seu blog.Pode me incuir,ja estou seguindo!
Best Wishes

SarahDiz said...

Suzana,adorei! Já estou seguindo e com os dedinhos cruzados para ganhar este mimo!

SarahDiz said...

Suzana,
Já estou seguindo e com dedinhos cruzados para ganhar este mimo!

Sarah said...

Suzana,
Já estou seguindo e com dedinhos cruzados para ganhar este mimo!

joana said...

ai é desta que ganho!

Hillary said...

The eyeshadow is lovely!!

Rita said...

La vou eu tentar mais uma vez!
Em algum dia hei-de ter sorte. ;)

Hi!

I think you have such great style; big fan of yours!!

Noga said...

Niiiice....
i wanna win!

Claúdia said...

Será que é desta?

Miranda said...

Não custa ir tentando. bons giveway ;)

beijinhos,
Miranda

carol said...

Love Chanel...love Ur Blog!!!

Maria Ana said...

E assim entro a concurso. Abraço*

Lumy said...

I'd like to enter :D

quero participar :)

quero participar :)

Joana said...

Eu também quero!
Baci, Joana

Simona said...

Wow :) Thank you for the wonderful giveaway and keep on blogging!

G said...

lovely color, enter me!

Cátia said...

gostava imenso de ganhar esta sombra, é linda, mas também só podia, já que é chanel :)

Mariana said...

adoooro a cor <3

deb c said...

Wonderful, I always need new eye shadow. Thank you for the chance.
missdeb1@earthlink.net

ups ja vi que concorri 2 vezes sem querer!! apaga um e podes apagar este comentario tb :) era so para avisar

ELIANA said...

Nossa, quanto comentário..hehehe!
Muito legal seu blog. As suas imagens são de ótima qualidade.
Parabéns!

que giveaway fantástico! :)

Dudis said...

Olá, quero participar, claro.
já sou seguidora.
dudis1@sapo.pt
Boa sorte a todas
Bjos doces

T. Sofy said...

Eu tb quero participar :D. Obrigada pela oportunidade ^^

rita said...

ah, bem que podia ser desta que me calhava a mim :)

azuKi said...

Que lindo!

I'm in!! :P

E-mail: susanamano@live.com
Nick seguidora: azuKi

Heiðdís said...

Great giveaway, thank you! I'd love to enter!

MarianaL said...

pode ser que esta maravilha seja minha. Nao custa tentar ;)

Tamara said...

Love it -
Count me in!

SARA SILVA said...

ai, adorei! :D espero ter sorte desta vez! *
obrigada pela oportunidade, Susana!

Daniela said...

CHANEL!

Krislyn said...

thank you so much for hosting this giveaway. i love chanel makeup! i have yet to own any of their products, but i'd love to!

Ana said...

Adorava experimentar!
Obrigada pela oportunidade, Susana!

Am following this blog, I think I'm #913. Thanks for the lovely giveaway.

pili said...

feeling lucky

Anonymous said...

Desta vez é que é!!!!
Beijinhos Susana

Raquel said...

quem me dera ganhar! :)

Marika said...

maybe I'll be the lucky one...)

Andrea said...

Grande presente :)*

http://mademoisellefluo.blogspot.com/

ffiffas said...

Quero muito

Também quero experimentar :D

Ana said...

eu! eu!